Rafın Şampiyonu hangi cips markası?

Rafın şampiyonu hangi cips markası?

Marketing Türkiye için Tasarist tarafından gerçekleştirilen “Rafın Şampiyonları” araştırmasında, 4 farklı cips markasının ambalaj tasarım…

5'li raf etkisini ambalajına taşıyan markalar sepete giriyor!

5’li raf etkisini ambalajına taşıyan markalar sepete giriyor!

Markalar, hedef kitlelerine uyum sağlama çabası ve teknolojinin her geçen gün gelişmesi nedeniyle ambalaj tasarımında…

Z kuşağı gerçekçi markalara güveniyor

Z Kuşağı markalarla ortak paydada buluşmak istiyor!

Tüketim kültürünün en aktif nesli olan Z kuşağı, özgün, yenilikçi ve kaliteli markaları önemsiyor. Ad…

Tüketici duygusal çekicilik arıyor

Tüketici duygusal çekicilik arıyor

Markalar ile ortak değerlerde buluşmayı talep eden günümüz tüketicisi, duygularına hitap eden, ilgi çekici ve…

Rafın Şampiyonu hangi sos markası?

Rafın şampiyonu hangi sos markası?

Marketing Türkiye için Tasarist tarafından gerçekleştirilen “Rafın Şampiyonları” araştırmasında, 4 farklı sos markasının markasının ambalaj…

Tüketici ambalajda ne arıyor?

Tüketici ambalajda ne arıyor?

Tüketici sadakatinin kritik seviyelere düştüğü günümüzde markalar pek çok başlıkta performansını geliştirmek zorunda. Bunlardan biri…