Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Beyaz Yakalının İşverene Bir Çift Sözü var! Kendi alanında bir ilki gerçekleştirerek ortak yayın yapma…

İş dünyasını ablukaya alan 10 risk!

Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) tarafından gerçekleştirilen yıllık küresel iş dünyası riskleri anketi Allianz…

Kadınlar pandemide eğitim ve sağlık için tasarruf etti

Pandemi dönemi tüketim alışkanlıklarımızı değiştirdiği gibi “birikim” alışkanlıklarımızı da değiştirdi. Evlerimize kapandığımız günler bu birikim…

COVID neden herkesi farklı etkiliyor?

İnsan vücudu ilginç, DNA kodlarımız bile aynıyken (Yuval Noah Harari, Homo Sapiens’te satır aralarına sakladığı…

Fortune 500 CEO’larından salgın değerlendirmesi

Fortune US, “Fortune 500” listesinde yer alan kurumların CEO’larına “Eski düzenimize ne zaman döneriz?” ana…

Pandemi zamanı kötüler ortaya çıkar!

Lion Heart’ın Greenpeace için hayata geçirdiği yeni kampanyasında dünyayı sarsan salgının, “kötü adamların” maskelerini düşürdüğü…

Salgın sonrası hangi markalar mağazalarını yeniden açıyor?

Koronavirüs salgınıyla beraber müşterilerinin ve çalışanlarının sağlığı için birçok marka ve AVM geçici süreyle hizmete…

Merkez Bankası: Son 5 yılın ortalamasına göre 3-10 Nisan haftasında kredi kartı harcamaları yüzde 30 düştü

Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası kredi kartı harcamalarının son 5 yıl ortalamasına göre değişim oranlarını paylaştı.…