Tüketiciler salgında bağışıklık rafına koştu

Tüketiciler salgında bağışıklık rafına koştu

Pandemi döneminde bağışıklığı korumak önem kazanınca tüketici soluğu takviye gıda reyonlarında aldı; bağışıklık artırıcı ürünlere…

Açılmayla esnafın yüzü gülmeye başladı

Açılmayla esnafın yüzü gülmeye başladı

“Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi“nin Haziran 2021 dönemi sonuçları açıklandı. Rapora göre haziran…

Esnafın gözünden tüketici

Esnafın gözünden tüketici

Marketing Türkiye için REM People tarafından gerçekleştirilen “Esnafın Gözünden Tüketici Araştırması” sokağın nabzını tutarak değişen…

Aşılama

Aşılama çalışmaları esnafa umut veriyor

Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Mayıs 2021 dönemi sonuçları…

Pazarlamacılar MAC Summit'te güncellendi

Pazarlamacılar MAC Summit’te güncellendi

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde, “Shift Your Mind” ana temasıyla gerçekleştirilen “Marketing Analytics &…

Küçük esnaf yeniden veresiyeye döndü

Küçük esnaf yeniden veresiyeye döndü

Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Kasım 2020 dönemi sonuçları…

Z Kuşağı mağazaya gelmiyorum derse!

Z Kuşağı mağazaya gelmiyorum derse!

Markaların işi giderek zorlaşıyor. Müşterilerini mağazalara çekmek için giderek daha çok teknolojinin nimetlerinden faydalanmak zorundalar.…

Esnaf, ikinci Covid dalgasından endişeli

Esnaf, ikinci Covid dalgasından endişeli

Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Eylül 2020 dönemi sonuçları…

Piyasa kıpırdadı ama risk devam ediyor

Piyasa kıpırdadı ama risk devam ediyor

Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Temmuz 2020 dönemi sonuçları…

Koronavirüs Z kuşağına stok yapmayı öğretti

Koronavirüs Z kuşağına stok yapmayı öğretti

Koronavirüs (Covid-19) salgını tüm dünyada tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını değiştirmeye devam ediyor. Daha az harcamaya…

"Black Friday" markete uğramadı

“Black Friday” markete uğramadı

Araştırma ve teknoloji şirketi REM People, “Black Friday” alışveriş gününe özel bir araştırma hazırladı. En…