Sektörün geleceğini hep markaların ihtiyaçları tüketicilerin değişen davranışları üzerinden sadece sattığımız fikrin hizmet ettiği kitledeki…
Ülkemizde medya yatırımlarının gayrı safi milli hasıla içindeki oranı binde 0.22 seviyelerinde. Bu oran en…
Global reklam harcamalarının yüzde 3 büyümesi beklenirken büyük potansiyeli olan ve ekonominin katalizörü sayılan Türkiye…
Kardan adam sezonu başlarken France Televisions kreatif çalışmalarını MullenLowe’nin yaptığı yaratıcı bir reklam kampanyasına imza…
İzleyicileri duygulandıran kampanyaların öne çıktığı Noel’e aile, sevgi, dostluk ve birliktelik temaları damga vurdu. İşte…
Reklamcılar Derneği tarafından 31. kez düzenlenen Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması’nda ödüller, en uzun…
Youtube 2019 yılında en çok izlenen reklamları açıkladı. Amazon, Hyundai ve Gilette tarafından hazırlanan kampanyalar…
Balparmak’ın genç oyuncu Aslı Bekiroğlu’nun rol aldığı “Bir Kaşık Bal” temalı yeni reklam filmleri yayına…
Arttırılmış gerçeklik (AR) teknolojilerinin popülaritesi her geçen gün artarken Hamburg’da AR ile hayat bulan “Gizli…
sahibinden.com OTO360’ın yeni reklam filminde, kullanıcıların otomobil alım – satımı sırasında araç değerlemeden oto ekspertiz…
İmkansızı başaranlar… Toyota’nın globalde devam eden Olimpiyat sporcularına destek kampanyasının Güney Afrika ayağında protez bacaklar…