Popüler kültür, metaverse, big data, yaratıcılık. Pazarlama dünyasında tüm kavramlar birbiriyle çarpışıyor adeta. Kimileri Game…
Reklamcılık Vakfı Başkanı Aslıhan Anarat “Hepimiz odadaki filin varlığını kabul edip, birbirimizle konuşmaya başladığımızda, reklamcılık…
Kabul edelim ki hemen her sektörde istihdamın en önemli sağlayıcılarından biri maaşlar oluyor. Özellikle günümüz…
Covid-19 pandemisi Antroposen yani “İnsan Çağı”nın yeniden konuşulmasını sağladı. Antroposen’in insan haklarına ve çeşitliliğe olan…
2020 kesinlikle unutmayacağımız bir yıl oldu; yalnızca sektörümüz veya Türkiye için değil, tüm dünya için.…
IPA’in (The Institute of Practitioners in Advertising) geçtiğimiz günlerde yayınladığı araştırması, öğrenciliklerinin son yıllarında olan…