X (Twitter) ve Instagram’da sıkça karşılaştığımız “beyaz yaka item”ları, yalnızca popüler bir trend olmaktan çıkıp…
Enflasyonist dönemde tüketicilerin eski tüketim alışkanlıkları tamamen değişirken, kendilerini anlayan “dost” gördükleri markalarla bağlarını güçlendirmesi…
Online alışverişin giderek norm haline geldiği bir çağda, e-ticaret platformları erişimlerini genişletmeyi hedeflerken, farklı kültürlerdeki…
Tüketicilerin “yüksek fiyat = yüksek kalite” algısı, satın alma kararlarında önemli bir rol oynuyor. Ancak…
Twentify Araştırma’nın yapay zeka destekli araştırma platformu Quals.ai ile yürüttüğü araştırma, Almanya’daki sağlık ve güzellik…
Birçok insan için kredi kartı kullanımı günlük hayatın vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Yüksek fiyatlarla…
Dijital çağın hızla gelişen dünyasında ebeveynlik, ekran süresi gibi yeni sorumlulukları da beraberinde getiriyor. Çocukların…
Uzunca bir zamandır moda endüstrisinin en önemli gündem maddelerinden birini oluşturuyor sürdürülebilirlik… Moda dünyasının bu…
Günümüz çalışma dünyasında esneklik ve uzaktan çalışma, pandemi sonrası yeni normaller arasında yerini alırken yaz…
Son yıllarda bitki bazlı ürünler, hem sağlık hem de çevresel sürdürülebilirlik açısından artan bir ilgiyle…
Günlük hayatın her alanında ekonomik zorlukların etkisi artarken tüketicilerin harcama alışkanlıkları da derin bir dönüşümden…