Kanserken çalışma küresel brief

Publicis Groupe’tan “Kanserken Çalışma” projesi için küresel brief

Publicis Groupe’un “Kanserken Çalışma” projesinin “The Big C” adlı küresel brief’i dünyadaki tüm ülkelerin katılımına…

marka-ajans iş birlikleri

Haftanın marka-ajans iş birlikleri

Bella Maison’un kreatif ajansı Sharpcake oldu  Bella Maison, stratejik hamleler yapacağı 2023 yılında kreatif marka…

İletişim sektöründe "Yılın Holding Şirketi" Publicis Groupe oldu!

İletişim sektöründe “Yılın Holding Şirketi” Publicis Groupe oldu!

Ad Age’in her yıl gerçekleştirdiği A-Listesi ve Yaratıcılık Ödülleri’nde bu yıl ilk kez yer alan…

İş Bankası’na hoş geldiniz!

İş Bankası’na hoş geldiniz!

Bankacılıkta şubeye gitmeden, ıslak imzaya gerek kalmadan müşteri olma deneyimi 1 Mayıs itibarıyla resmen başladı.…

Orkid’in yeni uygulaması Perio'nun reklam kampanyası yayında

Orkid’in yeni uygulaması Perio’nun reklam kampanyası yayında

Orkid, geçtiğimiz günlerde dijital mağazalarda yerini alan yeni periyot takip uygulaması Perio ile kadınların hayatını…

Publicis Groupe CEO’su Arthur Sadoun: “COVID-19’un ekonomik sonuçları uzun bir süre devam edecek”

Publicis Groupe CEO’su Arthur Sadoun: “COVID-19’un ekonomik sonuçları uzun bir süre devam edecek”

Publicis Groupe’un CEO’su Arthur Sadoun müşterilerinin COVID-19 salgınının şekillendirdiği gelecekte nasıl hareket etmeleri gerektiğini kaleme…

Karantinada insanların yüzde 23 stok yaptı: Harcamalar yüzde 21 arttı

Karantinada insanların yüzde 23 stok yaptı: Harcamalar yüzde 21 arttı

Publicis Groupe, Türkiye’deki sosyal izolasyon döneminde medya ve alışveriş alışkanlıklarının nasıl değiştiğini inceledi. Evde geçirilen…

Serenay Sarıkaya saçlarının sırrını anlatıyor

Serenay Sarıkaya saçlarının sırrını anlatıyor

Head&Shoulders Supreme’in yeni reklam filmi için marka yüzü Serenay Sarıkaya kamera karşısına geçti. Reklam filmi …