Google adına KANTAR tarafından yürütülen Smart Shopper araştırması son bir yılda tüketicilerin satın alma davranışlarında…
2020 tüketici alışkanlıklarını büyük oranda değiştirdi. Online satış kanalında çok ciddi bir artış meydana geldi…
Ekim ayında AVM mağazalarında geçen yılın cirosunun yüzde 80 ve üzerini yakalayan üyelerinin yüzde 58’e…
Covid-19 etkisiyle perakende sektöründe değişen davranışları inceleyen “Tüketici ve Yeni Gerçeklik Araştırması” yayınlandı. KPMG’nin 12…
Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’ı ziyaret eden Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF) heyeti, sektördeki sorunlara dair çözüm…
Evet, bugünlerde hayatın hangi alanından konuşuyor olursak olalım hepimizin dilinde “yeni normal” var. Kimileri artık…
Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF) ile Nielsen tarafından hazırlanan “TAMPF – Nielsen Perakende…
Pandemi sürecinde tüm sektörler hızla dijitale dönüşürken, pek çok sektörde olduğu gibi perakende sektöründe de…
Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…
Teknoloji! Su ve gıda kadar zaruri bir ihtiyaç haline dönüşen teknolojiden her birimiz yararlanıyoruz. Yetenek…
Burberry’nin Çin’in Shenzhen şehrindeki yeni mağazası sosyal medyayı mağaza deneyiminin odağında konumladı. Dünyaca ünlü lüks…
ACI Worldwide Research’ün raporları, 2020 yılının Mayıs ayındaki global e-ticaret satışlarının bir önceki yıla göre…