Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor

Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor

DHL eCommerce, Türkiye dahil 24 ülkede gerçekleştirdiği araştırmayla online alışverişin geleceğine dair çarpıcı içgörüler sunuyor.…

Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?

Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?

DHL eCommerce, Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 24 ülkeden 24 bin online tüketicinin katılımıyla gerçekleştirdiği 2025…

Türkiye'nin online alışveriş haritası!

Türkiye’nin online alışveriş haritası!

DHL, 2024 yılında alışveriş yapanların çevrimiçi perakendecilerden ne beklediğine dair fikir vermek amacıyla 24 ülkeden…

Online alışverişte yeni bir dönem başlıyor

Online alışverişte yeni bir dönem başlıyor

Türkiye’de “canlı yayında online satış” uygulamasının ilk temsilcisi olan Vidyodan, 18 Ağustos Çarşamba günü çevrimiçi…

Geleceği gören markalar ekrana yatırım yapıyor

Geleceği gören markalar ekrana yatırım yapıyor

Geçen yıl video izleme alışkanlıklarında bir dönüm noktası oldu. Birleşik Krallık’tan ABD’ye, Türkiye’den Japonya’ya kadar dünyanın her…

Toplumun neredeyse yarısı internetsiz bir hayat düşünemiyor

Toplumun neredeyse yarısı internetsiz bir hayat düşünemiyor

Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 44. dönem verileriyle; vatandaşların salgınla beraber İnternet…

Markanızın en büyük düşmanı: Kasa kuyrukları!

Markanızın en büyük düşmanı: Kasa kuyrukları!

Müşterilerin fiziksel alışverişi tercih etme oranı azalsa da, mağazalara karşı sadakati bitmek bilmeyen bir kesim…

Perakende gözünden 2020 toplumsal trendleri

Perakende gözünden 2020 toplumsal trendleri

Tüm dünyayla birlikte perakende sektörü de zorlu bir yılı geride bırakıyor. Stok sorunları, e-ticarete geçiş…

Elektronik ticarette kurallar değişiyor

Elektronik ticarette kurallar değişiyor

E-ticarete artan rağbetle birlikte çarşı pazar iyice karıştı. Apple kutularından çıkan oyun hamurları, ya da…

Efsane Cuma'da en çok Türkler para harcadı

Efsane Cuma’da en çok Türkler para harcadı

E-ticaretin bir kez daha rüştünü ispat ettiği Efsane Cuma’da kampanyalar birbiriyle yarıştı. On binlerce e-ticaret sitesinin…

Tüketiciyi online alışverişten soğutmanın 10 yolu!

Tüketiciyi online alışverişten soğutmanın 10 yolu!

Özellikle pandemi döneminde kazandığı ivmeyle online alışveriş artık hayatlarımızda yeni normal. İşletmeler için de bir…

Kadınlar hangi alışverişlerden sonra pişmanlık duyuyor?

Kadınlar hangi alışverişlerden sonra pişmanlık duyuyor?

Avantajix.com, pandemi öncesi yaptığı araştırmasını yenileyerek, yaklaşık bin kadın üyesine son bir ay içinde fiziksel…