DHL eCommerce, Türkiye dahil 24 ülkede gerçekleştirdiği araştırmayla online alışverişin geleceğine dair çarpıcı içgörüler sunuyor.…
DHL eCommerce, Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 24 ülkeden 24 bin online tüketicinin katılımıyla gerçekleştirdiği 2025…
DHL, 2024 yılında alışveriş yapanların çevrimiçi perakendecilerden ne beklediğine dair fikir vermek amacıyla 24 ülkeden…
Türkiye’de “canlı yayında online satış” uygulamasının ilk temsilcisi olan Vidyodan, 18 Ağustos Çarşamba günü çevrimiçi…
Geçen yıl video izleme alışkanlıklarında bir dönüm noktası oldu. Birleşik Krallık’tan ABD’ye, Türkiye’den Japonya’ya kadar dünyanın her…
Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 44. dönem verileriyle; vatandaşların salgınla beraber İnternet…
Müşterilerin fiziksel alışverişi tercih etme oranı azalsa da, mağazalara karşı sadakati bitmek bilmeyen bir kesim…
Tüm dünyayla birlikte perakende sektörü de zorlu bir yılı geride bırakıyor. Stok sorunları, e-ticarete geçiş…
E-ticarete artan rağbetle birlikte çarşı pazar iyice karıştı. Apple kutularından çıkan oyun hamurları, ya da…
E-ticaretin bir kez daha rüştünü ispat ettiği Efsane Cuma’da kampanyalar birbiriyle yarıştı. On binlerce e-ticaret sitesinin…
Özellikle pandemi döneminde kazandığı ivmeyle online alışveriş artık hayatlarımızda yeni normal. İşletmeler için de bir…
Avantajix.com, pandemi öncesi yaptığı araştırmasını yenileyerek, yaklaşık bin kadın üyesine son bir ay içinde fiziksel…