FMCG perakendesi verilerinde "fırsat" var!

FMCG perakendesi verilerinde “fırsat” var!

Gıda Perakendecileri Derneği’nin (GPD) düzenlediği 9. Ortak Gelişim Kongresi’nde gıda perakendecileri ve tedarikçileri bir araya…

E-ticaret trendleri

Yılın ikinci yarısına damgasını vuracak e-ticaret trendleri!

Dünyanın önde gelen tüketici zekası şirketi NielsenIQ, FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendeciliğinin dünyadaki ve Türkiye’deki…

hızlı tüketim ürünleri

Dünya hızlı tüketim ürünlerinden vazgeçerken Türkiye dört elle sarılıyor

NielsenIQ’nun araştırmasına göre FMCG (hızlı tüketim ürünleri) pazarı dünya genelinde hacimsel olarak daralma kaydederken Türkiye…

Covid alışveriş dengemizi nasıl bozdu?

Covid alışveriş dengemizi nasıl bozdu?

Hızlı tüketim ürünleri (FMCG) perakendesindeki son gelişmeleri paylaşan NielsenIQ Türkiye verilerine göre, pandemi döneminde alışveriş…

hijyen ekonomisi araştırması

Tüketicinin kalbine giden yol “hijyenden” geçiyor

Son bir yılın en önemli gündemlerinden biri oldu hijyen. Yepyeni ürünleri hayatımıza dahil ederken temizlik…

Ramazan'ın yükselen trendi sanal iftarlar

Ramazan’ın yükselen trendi sanal iftarlar

Araştırma şirketi NielsenIQ, hızlı tüketim ürünlerindeki büyümenin Ramazan ayında da süreceğini öngörüyor. Restoran ve toplu…

Yeni normalle doğan yeni tüketici ne istiyor?

Yeni normalle doğan yeni tüketici ne istiyor?

Covid-19 pandemisi dünyanın dört bir yanında tüketicilerin satın alma davranışları, neyi nasıl satın aldıkları üzerinde…