e-ticarette çelişki: Bolluk paradoksu mu, seçki sunusu mu?

e-ticarette çelişki: Bolluk paradoksu mu, seçki sunusu mu?

Tüm perakendecilerin, internet alışverişi konusunda son derece önemli (ve ürkütücü) bir soruyu yanıtlaması gerekiyor: Müşterileriniz…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Akan Abdula “Öngörülemeyenler”i anlatacak! 19 Mart Cuma saat 21:00’da gerçekleştirilecek Marketing Türkiye New Step canlı…

Perakendecilerin cevap bekleyen sorusu: Geniş ürün yelpazesi mi yoksa özel ürün seçkisi mi?

Perakendecilerin cevap bekleyen sorusu: Geniş ürün yelpazesi mi yoksa özel ürün seçkisi mi?

Tüm perakendeciler, internetten alışveriş konusunda son derece önemli bir soruya yanıt arıyor: Müşterilerimiz sınırsız seçenek…

Araştırmacıların gör dediği!

Araştırmacıların gör dediği!

Pandemi yeni bir tüketici kitlesi yaratırken tüketim alışkanlıklarını da sil baştan değiştirdi. Hal böyle olunca…

Hızlı tüketim ürünleri çevrimiçi uçuşta!

Hızlı tüketim ürünleri çevrimiçi uçuşta!

Pandemi dönemi ve alınan önlemlerle birlikte tüketicilerin alışveriş tercihinin online’a yönelmesi elbette kaçınılmazdı. Süreç tüm…

Pandemi döneminde tüketici işletmelerden ne bekliyor?

Pandemi döneminde tüketici işletmelerden ne bekliyor?

Pandemi döneminin başlangıcında büyük zorluklar yaşayan HoReCa sektörü için kontrollü normalleşme dönemi yaralarını sarmak için…

Haftanın öne çıkan atamaları

Haftanın öne çıkan atamaları

Nielsen’de ilk defa bir Türk kadınına küresel sorumluluk: Didem Şekerel Erdoğan Dünyanın önde gelen araştırma…

Pandemide anne yemeklerine dönüş

Pandemide anne yemeklerine dönüş

Pandemi dönemi ile birlikte herkesin kişisel öncelikleri ve buna bağlı olarak tüketim alışkanlıkları değişti. Kimilerimiz…

Koronavirüs sonrası tüketimde hangi trendler bizleri bekliyor?

Koronavirüs sonrası tüketimde hangi trendler bizleri bekliyor?

Araştırma şirketi Nielsen, Covid-19 (koronavirüs) gündemine ilişkin perakende ve alışverişçi içgörülerini paylaştı. Diğer ülkeler gibi…

10 tüketiciden 9’u alışverişte önce fiyata sonra markaya bakıyor

10 tüketiciden 9’u alışverişte önce fiyata sonra markaya bakıyor

PLAT Özel Markalı Ürünler Sanayicileri ve Tedarikçileri Derneği’nin düzenlediği 5. Private Label Zirvesi’nde Nielsen Perakende…

Nielsen, Türkiye’de hızlı tüketim ve e-ticaretteki son trendleri açıkladı…

Nielsen, Türkiye’de hızlı tüketim ve e-ticaretteki son trendleri açıkladı…

Dünyanın önde gelen araştırma şirketi Nielsen, Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği’nin “Değişen Tüketici, Dönüşen Perakende” teması…

Nielsen televizyon reklam harcamaları raporlamasını sonlandırıyor

Nielsen televizyon reklam harcamaları raporlamasını sonlandırıyor

Medya ölçümü ve danışmanlığı hizmetlerini yürüten Nielsen Medya, Türkiye’de 20 yılı aşkın bir süredir gerçekleştirdiği…