Halk jürisiyle belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir

Yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren ilk ve tek etkinlik The…

Bir mecra olarak QR kodu ve içine yerleştirilmiş mucizeler

QR kodunun ilk görüldüğü zamanları sanırım her birimiz hatırlarız. Barkodun küçük kardeşi olarak hayatımıza giren…

Pandemi pazarlamacıları “uykudan uyandırdı!”

Koronavirüs salgını ve ekonomik kriz hem markaları hem de ajansları öne çıkabilmek için yaratıcı kampanya…

Bir markadan “Kültür Mühendisi” yaratmak!

Bundan yıllar sonra geriye dönüp bakıldığında 2020 yılı iki şeyle hatırlanacak. Birincisi, çalışma kültürümüzden paylaşım…

Belirsizlikle mücadele etmek zorunda olan markalar nasıl planlama yapmalı?

Covid 19’un ardından değişim herkes için kaçınılmaz oldu. Tüketiciler finansal belirsizlikle karşı karşıya, markalar ise…

Mesafenin üstesinden gelmek: Markalar bizi nasıl bir araya getirebilir?

Koronavirüs, aylarca planlanan pazarlama çalışmalarını kesintiye uğrattı. “Normal” değişti ve “yeni normal” artık evlerin güvenli…

Markaların öne çıkan Anneler Günü paylaşımları

  Her yıl markalar özel işler çıkartmak için beklediği zamanlar var. Bunlardan bir tanesi de…

Mevsimlerin ruhunu yakalayan markalar kazanıyor

Mevsimler, ruh hali ve renk geçişleri, hareketlenen yaşam, ısınan güneş ile pırıl pırıl görünen gökyüzü…