KSS'ler tüketici sepetine nasıl yansıyor?

KSS’ler tüketici sepetine nasıl yansıyor?

Tüm dünyada insanların devletler kadar markaların ve şirketlerin de sorumluluk almasını beklediği bir dönemden geçiyoruz.…

Sosyal sorumluluk kampanyaları tüketici davranışlarını nasıl etkiliyor?

Sosyal sorumluluk kampanyaları tüketici davranışlarını nasıl etkiliyor?

Son yıllarda iş dünyasında sıklıkla duyduğumuz bir kavram olan kurumsal sosyal sorumluluk (KSS), şirketlerin, “etik…

Getir’den sokak hayvanları için yeni proje: "Yardım Maması"

Getir’den sokak hayvanları için yeni proje: “Yardım Maması”

Getir, bu dönemde sokaklarda mama arayan patili dostlarımız için HAYTAP iş birliği ile ‘Yardım Maması’…

Ceren Demir Tonguç: "Başarının anahtarı tüketicileri iyi dinlemek"

Ceren Demir Tonguç: “Başarının anahtarı tüketicileri iyi dinlemek”

P&G’nin ambalajlarının yüzde 86’sını geri dönüştürülebilir olarak ürettiğini söyleyen P&G Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya…

Toplumlar yalnızca ticari amaçları hedefleyen kurumları “Çirkin Şirketler” olarak tanımlıyor

Toplumlar yalnızca ticari amaçları hedefleyen kurumları “Çirkin Şirketler” olarak tanımlıyor

Tüketicilerin internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte markaların “itibar” ölçümlenme kriteri, yürüttükleri kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları ve…

Amgen Türkiye’de kadınları liderliğe teşvik ediyor

Amgen Türkiye’de kadınları liderliğe teşvik ediyor

Amgen, Türkiye’de de başlattığı sıra dışı kadın liderlerin yetiştirilmesi adına oluşturulan “Amgen Women Empowered to…

“Tazefikir Markalar Ormanı” Türkiye’ye taze bir nefes getiriyor!

“Tazefikir Markalar Ormanı” Türkiye’ye taze bir nefes getiriyor!

Tazefikir Reklam Ajansı, 2019 yılının başında dikkat çeken bir sosyal sorumluluk çalışmasına imza attı ve…