2023'ün kelimesi "yapay zeka" olacak

Reklam sektörü için gelecek yılın kelimesi “yapay zeka” olacak…

İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) Yönetim Kurulu üyeleri 2023 için “Yılın Kelimesi”ni belirledi. 2023 yılında sektörde…

IAB, Türkiye'de 10. yılını kutluyor!

IAB, Türkiye’de 10. yılını kutluyor!

Amerika’da 25 yıl önce temelleri atılan, 48 ülkede faaliyet gösteren dünyanın en büyük dijital pazarlama…

Dr. Mahmut Kurşun IAB Avrupa Yönetim Kurulu’na bir kez daha seçildi

Dr. Mahmut Kurşun IAB Avrupa Yönetim Kurulu’na bir kez daha seçildi

Dünyada 48 ülkede dijital reklamcılığın gelişmesi için faaliyet yürüten IAB (Interactive Advertising Bureau)’nin Avrupa merkezi…

Türkiye dijital reklam yatırımlarında Avrupa’da en fazla büyüyen ülke!

Türkiye dijital reklam yatırımlarında Avrupa’da en fazla büyüyen ülke!

Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde…

MIXX Awards Europe’a Türkiye damga vurdu!

MIXX Awards Europe’a Türkiye damga vurdu!

En başarılı dijital çalışmaların ödüllendirildiği MIXX Awards Europe 2021’de Türkiye toplamda 12 ödülün sahibi oldu.…

İş dünyasında bu hafta hangi atamalar gerçekleşti?

İş dünyasında bu hafta hangi atamalar gerçekleşti?

IAB’nin yeni Başkanı Ayşen Akalın oldu Türkiye’de 10 yıldır dijital reklamcılık ve pazarlama endüstrisini güçlendirmek,…

Reklam sektörü artık tek çatı altında: "Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)"

Reklam sektörü artık tek çatı altında: “Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP)”

Dijital pazarlama iletişiminde yaşanan teknolojik gelişmeler ve hızlı değişimler, bu alanın sağlıklı gelişimi, güvenli internet…

IAB-Marketing Türkiye Araştırdı: Dijital Reklamcılığın Geleceği

IAB-Marketing Türkiye Araştırdı: Dijital Reklamcılığın Geleceği

IAB Mayıs 2020’de Covid-19’un dijital reklamcılık sektöründeki etkilerini anlamak amacıyla gerçekleştirdiği anketin ikinci fazını Ağustos…