Enflasyon bizi neye dönüştürdü?

Enflasyon bizi neye dönüştürdü?

Her geçen gün etkisi daha çok hissedilen yaşam pahalılığı toplumun sosyal yaşantısından tüketim alışkanlıklarına dek…

Logolar zorunluluktan mı değişiyor?

Logolar zorunluluktan mı değişiyor?

Son zamanlarda özellikle otomotiv sektörünün çok büyük bir kısmının logo tasarımlarını değiştirdiğine hep birlikte tanık…

Pandemi dijital dönüşümü de dönüştürdü

Pandemi dijital dönüşümü de dönüştürdü

Dijital düşünme şirketi TING İstanbul, bu yıl pandemi ve etkilerini odağına alarak gerçekleştirdiği Dijital Düşünme…

2030'a kadar her 16 çalışandan biri yeni iş bulmak zorunda!

2030’a kadar her 16 çalışandan biri yeni iş bulmak zorunda!

Dünyayı etkisi altına alan küresel salgın krizi tüm hayatın dinamiklerini ve iş yapış biçimlerimizi dönüştürmeye…

70 kuaför birleşti, hibrid bir deneyim modeli yarattı!

70 kuaför birleşti, hibrid bir deneyim modeli yarattı!

Kozmetik satışları rekor üstüne rekor kırarken ne yazık ki süreçten en çok olumsuz etkilenenler kuaförler…

Yemek siparişinde güçlü rakip!

Yemek siparişinde güçlü rakip!

Pandemi nedeniyle evlerimizde geçirdiğimiz süreler uzayıp, dışarı etkinliklerimizin kısıtlandığı günlerde hemen her sektör de gerçekleşen…

Pandemi döneminde pazarlamada verilebilecek metaforik mesajlar

Pandemi döneminde pazarlamada verilebilecek metaforik mesajlar

Dünyanın pek çok yerinde insanların yaşadıklarını / hissettiklerini bazı ortak metaforlarla tanımladıkları tespit edilmiş. Gerald…

Hüseyin Tapınç yazdı: "Bir savunma stratejisi olarak dijitalleşme"

Hüseyin Tapınç yazdı: “Bir savunma stratejisi olarak dijitalleşme”

COVID 19 pandemisi birkaç istisna haricinde Türkiye’de hemen her sektörden irili ufaklı yüz binlerce şirketi…

Büyüme için 5 pazarlama öngörüsü

Büyüme için 5 pazarlama öngörüsü

COVID-19 pandemisi, işletmeleri ve ekonomiyi ağır biçimde etkilerken; birçok şirket, dijital süreçleri benimsemenin hızlanmasına ve…

İş dünyasının geleceği nasıl şekilleniyor?

İş dünyasının geleceği nasıl şekilleniyor?

IBM’in dünya genelinde farklı ülkelerden üst düzey yöneticilerin katılımıyla gerçekleştirdiği yeni araştırmaya göre, kuruluşların yarısından…

Sürüdürülebilirliği her yerde kullanmayın!

Sürüdürülebilirliği her yerde kullanmayın!

Pandemi dönemi ile birlikte şekillenmeye başlayan yeni dünya düzeninde sürdürülebilirlik  kilit rol oynuyor. Tüketicilerin hazır…