SEM, dijital pazarlamanın geleceğini yorumladı

SEM, dijital pazarlamanın geleceğini yorumladı

Covid-19; küresel kriz, gelecekle ilgili kaygılar, ekonomik belirsizlikler gibi çokça olumsuz ögeyi beraberinde getirse de,…

2022 dijital pazarlama trendleri

2022 dijital pazarlama trendleri

Teknoloji ve dijitalleşme baş döndürücü bir hızla evrimleşmeye ve yeni ürünler katarak hayatımızı değiştirmeye devam…

Dijital dünyanın liderleri pazarlamacılar için kritik hamleleri açıkladı

Dijital dünyanın liderleri pazarlamacılar için kritik hamleleri açıkladı

Türkiye dijital yolculuğuna hızla devam ederken artık yaşanan bu dönüşümün kalıcı olacağı herkes tarafından kabul…

Yılın reklamvereni Amazon!

Yılın reklamvereni Amazon!

Ad Age’in yılın reklam şampiyonlarını açıkladığı listesinde bu yıl Amazon, 11 milyar dolarlık son reklam…

Dijital pazarlamada esas dönüşüm 2021’de yaşanacak

Dijital pazarlamada esas dönüşüm 2021’de yaşanacak

2020’de yaşanan dijital ekosisteme geçiş sadece bir fragmanmış yani deyim yerindeyse dijital pazarlamacıların çoğu hala…

2020'de tüketici Google'a en çok "Neden?" diye sordu

2020’de tüketici Google’a en çok “Neden?” diye sordu

Google, global olarak herkesi sınayan 2020 yılında, insanların en çok sorduğu soruyu açıkladı; “Neden?”. Google…

Yılbaşı alışverişlerinin yüzde 80'i mobilden yapılıyor

Yılbaşı alışverişlerinin yüzde 80’i mobilden yapılıyor

Adcolony’nin tüm EMEA bölgesini kapsayan yılbaşı alışverişi tercihleri anketinde mobil alışverişin makas farkını açtığı görülüyor.…

Markaları başarıya taşıyacak 5 pazarlamacı modeli

Markaları başarıya taşıyacak 5 pazarlamacı modeli

Pazarlama direktörleri ortalama olarak, üst düzey yönetimin görevde en kısa süre kalan üyeleri. Yönetim kurulları…

Veriye dayalı pazarlamada yaşanan "kriz" aslında bir "fırsat" mı?

Veriye dayalı pazarlamada yaşanan “kriz” aslında bir “fırsat” mı?

Son dönemde müşteri davranışlarında yaşanan büyük değişim, dijital pazarlamacıların yöntemlerini de dönüştürüyor. Çerezlerin artık yeterli…

Mobilya ve ev tekstil sitelerinde geçirilen süre geçen yıla kıyasla yüzde 361 arttı

Mobilya ve ev tekstil sitelerinde geçirilen süre geçen yıla kıyasla yüzde 361 arttı

Pandemi etkisiyle artan ziyaretçi sayısı ve anahtar kelime aranma hacimleriyle birlikte insanların web sitelerinde geçirdiği…

Çerezsiz bir dünyada markalar tüketicinin ayak izlerini nasıl takip edecek?

Çerezsiz bir dünyada markalar tüketicinin ayak izlerini nasıl takip edecek?

Mecra tüketiminin çoklu ekran kullanımıyla birçok cihaza yayılması dijital pazarlama endüstrisindeki dengeleri de değiştiriyor. Öte…

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili dijital pazarlama nasıl yapılır?

Etkili bir şekilde dijital pazarlama yapabilmesi için küçük işletme sahipleri ve girişimcilerin hedef kitlelerine birkaç…