Yapageldiklerinizi en iyi anlatacak olan yine kendinizsiniz. Günümüz koşullarında rekabet avantajı, farkındalık ve farklılık yaratan…
Aristoteles doğru söylemiş; “Kalite bir aksiyon değil, alışkanlıktır”. En azından Content Marketing Institute tarafından düzenlenen…
Önce iyi haberi mi, yoksa kötü haberi mi duymak istersiniz? Aslında bu soruya cevap vermeseniz…
İçerik pazarlaması müşteri ilişkilerinde güven inşa etmenin en etkili yollarından biri. Peki, müşterilerimize bu etkili…
Bundan 6 yıl önce video, Facebook üzerinden yayınlanan markalı içeriklerin sadece yüzde 5.5’ini oluşturuyordu. 2020’deyse…
Mesele sosyal medya olduğunda her şey çok hızlı ilerliyor; iletişimi başlatmak ve istenilen noktaya getirmek…
Anlık gündemin cazibesine kapılıp aceleyle belirttiğiniz görüş ya da hazırladığınız içerik kurumunuza avantaj sağlayabileceği gibi…