kahve

Büyük challenge: Türk kahvesi mi, filtre kahve mi?

Sabahları güne başlamak, öğle aralarında enerji toplamak ve akşamları keyif yapmak için kahve içen tüketici,…

iz bırakan hediyeler

Annelerde en çok iz bırakan hediye ne?

Tek bir kişi olsa bile ailenin ihtiyaçları söz konusu olduğu zaman her işe klonlanmışcasına yetişiyor…

Kuşaklara göre annelerin tercihi

Kuşaklara göre annelerin tercihleri

Türk halkının kodlarında kutsal bir yeri olan annelerin tüketim alışkanlıklarının en çok merak edildiği dönemdeyiz.…

Yaşlar farklı, bankalar aynı

Yaşlar farklı, bankalar aynı…

Marketing Türkiye için Areda Piar’ın gerçekleştirdiği “Kuşakların Banka Tercihleri” araştırması sektörün liderlerini açığa çıkarırken, banka…

Hazır giyimde kuşak farkı

Hazır giyimde kuşak farkı

Marketing Türkiye için Areda Piar’ın gerçekleştirdiği “Hazır Giyimde Kuşakların Marka Tercihleri” araştırması pazardaki çetin rekabeti…

Kuşakların Kahve Tercihleri Araştırması

Uzlaşma bir fincan kahvede…

Marketing Türkiye için araştırma şirketi Areda Piar’ın gerçekleştirdiği “Kuşakların Kahve Tercihleri Araştırması” çetin bir rekabetin…

Ev tekstilinde gelenekselciler yenilikçilere karşı

Ev tekstilinde gelenekselciler yenilikçilere karşı

Marketing Türkiye için araştırma şirketi Areda Piar’ın gerçekleştirdiği “Ev Tekstilinde Kuşakların Marka Tercihleri” araştırması sektöre…

E-ticaretin kaderini yorumlar belirliyor

E-ticaretin kaderini yorumlar belirliyor

Marketing Türkiye için Areda Piar’ın gerçekleştirdiği “Kuşakların Marka Tercihleri” araştırma serisinin dördüncüsü “Kuşakların Online Alışveriş…

kuşakların banka tercihleri araştırması

Kuşakların banka tercihleri…

Marketing Türkiye için Areda Piar’ın gerçekleştirdiği “Kuşakların Marka Tercihleri” araştırmasının üçüncüsü Baby Boomers, X, Y…

fast food markaları puanlama

Fast food markaları hangi kriterlerden puan kazanıyor?

Fast food markasını tercih ederken kuşaklar pek çok faktörün etkisinde karar veriyor; yiyeceklerin lezzeti, servis…

Kuşakların fast food menü tercihleri

Ayrı menülerin insanlarıyız!

“Kuşakların Marka Tercihleri” araştırmasının ikincisi; Z, Y, X ve Baby Boomers kuşaklarının fast food tercihlerini…