Dergiler

Enflasyon ortamında tüketici olmak

Araştırmalara göre Türkiye’de 15 yaşın üstünde 65 milyon tüketici var ve bu tüketicilerin yüzde 40’a…

Dergiler

Marketing Türkiye 2021 Almanak özel sayısı

Halk jürisi “Yılın İtıbarlıları”nı seçti Pazarlama ve iletişim sektörünün en önemli standartlarından biri olarak kabul…

Dergiler

Kollarınızı pazarlamanın yeni trendlerine açın!

Dijital ve fiziksel kanalların entegrasyonundan çeşitlilik için artan taleplere kadar oyunun giderek karmaşıklaştığı pandemi sonrası…

Dergiler

Black Friday’de aklınız karışmasın!

Kasım ayının gelmesiyle birlikte büyük alışveriş maratonu Black Friday de kapımızı çaldı. Neredeyse her 10…

Dergiler

Paydaş kapitalizmi pazarlamayı nasıl değiştirecek?

Satış odaklı klasik pazarlama öğretisi bir üretim ve tüketim çılgınlığı içinde gittikçe büyüyen ancak sürdürülemeyen…

Dergiler

Marka sadakatsizliği

Pek çok araştırma marka sadakatinin hızla azaldığına işaret ediyor… Üstelik, henüz markalar bu değişime yeterince…

Dergiler

Her yönüyle sürdürülebilirlik

Sürdürülebilirlik hayatımıza her geçen gün daha fazla nüfuz eden bir kavram. İklim krizi, doğal kaynakların…

Dergiler

Standartları belirleyen markalar

Her sektörün kendine has dinamikleri var. Öncüleri, liderleri ve taviz vermeyenleri… Standartları da onlar belirliyor,…

Dergiler

Liderlere liderlik edenler

“Liderlere liderlik edenler” çağına girdik. Temel liderlik özellikleri aynı kalsa da yeni nesil liderlikte beş…

Dergiler

Kurtuluş tasarrufta

Doğal kaynakların hızla tükenmesi, dünyayı saran salgın ve global çapta yaşanan ekonomik kriz… Son bir…

Dergiler

İş hayatında kadın nerede?

Toplumumuzda cinsiyet eşitsizliği ve bunun sonucunda oluşan problemler her geçen gün büyürken meselenin merkezinde “kadın…

Dergiler

Markalar daha iyi bir yaşam için ne yapıyor?

Ogilvy’nin küresel olarak gerçekleştirdiği “İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçlarına göre dünya genelinde tüketicilerin yüzde 73’ü “iyi…