Dergiler

CEO’ların pandemi notları

Pandemiyle birlikte iş dünyası da tüm parametrelerin değiştiği bir sürece adım attı. Bu süreçten yeni…

Dergiler

Televizyonun yeniden keşfi!

Günlük rutinlerimizin bir anda değiştiği, vaktimizin çok büyük bir kısmını evde geçirmek zorunda olduğumuz pandemi…

Dergiler

Sözde değil özde cesur markalar!

Değişik zamanlardan geçiyoruz, ezberimiz bozuldu. Kabul görmüş pek çok uygulama bir anda kökten değişirken iletişimin…

Dergiler

Emeğin gücünü bilen markalar

Salgınla birlikte iş yaşamlarımız da değişti, çalışan-işveren bağlarımızda… Uzun yıllar “Kral” olarak tanımlanan tüketici şimdi…

Dergiler

Değişen Tüketim Alışkanlıklarıyla Pazarlamada New Step

Koronavirüs önceliklerimizi, günlük rutinlerimizi, tüketim alışkanlıklarımızı sil baştan değiştirerek tüketici-marka ilişkisinin de yeniden yorumlanmasına neden…

Dergiler

Markanın itibarı bilinç altında gizli

Müşteriyi tanımanın ve bir sonraki adımını tahmin etmenin kritik önem kazandığı kriz dönemlerinde markaların kendi…

Dergiler

CMO’lar 2020 için ne düşünüyor?

Dijitalleşme, sosyal medyanın yükselişi ve yeni rekabet koşulları pazarlamada pek çok yeni fırsatı beraberinde getirirken…

Dergiler

Tüketicinin aşık hali

Oksitosin, dopamin, adrenalin ve vazopressin hormonlarından bir kokteyl oluşturularak sabah akşam tek doz aldığımız aşk…

Dergiler

The ONE Awards göz alıcı itibar

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle bu yıl altıncısı düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün…

Dergiler

2020 pazarlama trendleri

Deloitte tarafından hazırlanan “2020 Pazarlama Trendleri” raporu markaların dijitalleşen dünyada yollarını bulabilmeleri kapsamlı bir kılavuz…

Dergiler

Pazarlamada “C”lerin savaşı

İş dünyasının büyük bir dijital dönüşüm yaşadığı günümüzde pazarlama departmanlarının değişen ihtiyaçlarına paralel olarak yönetim…

Dergiler

Türkiye’de PR neden dijitalleşemiyor?

Geleneksel PR kavramının yerini artık bu neslin ihtiyaçlarını karşılayan dijital PR kavramı alıyor. Global ajanslar…