Türkiye’yi derinden sarsan büyük felaketin hemen ardından markaların sahadaki uzmanlıkları, gönderdikleri tırlar dolusu yardımlar ve…
Pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olarak kabul edilen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”…
Halk jürisi tarafından belirlenir, emeği geçen herkesi ödüllendirir… Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic…
Yapay zekanın vaatlerinden biri de kreatif sektörlerde içerik üretimini kolaylaştırmak. Anahtar kelimeler ve “prompt”lar yardımıyla…
Reklam sektöründe bir krize dönüşen yetenek sorununun çözümü için Marketing Türkiye ile Reklamcılar Derneği öncülüğünde…
2021 yılında Türkiye’de e-ticaret hacmi yüzde 69 artarak 381,5 milyar TL olarak gerçekleşti ve e-ticaretin…
Spor müsabakaları bir nevi markaların da ringe çıktığı bir atmosfer taşıyor ruhunda. Öyle ki bu…
Hemen her gün karşılaştığımız yeni bir araştırmayla, markaların onlara göre planlanan stratejileriyle Z kuşağı gündemden…
İlk hazır bebek bezi, ilk hijyenik ped, ilk “ikisi bir arada” şampuan, ilk florürlü diş…
İçinden geçtiğimiz dönüşüm süreci bilinen tüm ezberleri bozarken, pazarlamanın ve elbette CMO’ların yetkinliklerinin de yeniden…
Her geçen gün etkisi daha çok hissedilen yaşam pahalılığı toplumun sosyal yaşantısından tüketim alışkanlıklarına dek…
Hâlâ e-ticaretin taşıyıcı unsurunu pazaryerleri oluştursa da artık hayli güçlü rakipleri var: Markaların bizzat kendisi……