13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brandverse Awards, yılın en dikkat çeken PR çalışmalarına kapılarını açıyor
Haberler

Brandverse Awards, yılın en dikkat çeken PR çalışmalarına kapılarını açıyor

Berçem Sultan Kaya
14 Nisan 2022
1 dk okuma

Brandverse Awards 2022 için başvurular 18 Mart’ta başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards, yıl boyunca sergilenen reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi çalışmalarını özgün değerlendirme modeli ve sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jürisiyle ele alacak. PR çalışmaları için de Brandverse Awards’ta özel bir bölüm yer alıyor. İşte detaylar…

Markanın itibarını geliştirmek, markanın/ürünün hedef kitlesiyle arasında bağ kurmak/güçlendirmek adına yaptığı tüm yaratıcı PR çalışmaları Brandverse Awards’un “PR” bölümünde yarışıyor.

Etkili İçerik Üretimi

Marka kimliğine ve mesajına uygun, hedef kitleyi bilgilendirmek, eğlendirmek ve ilham vermek, etkileşim yaratmak için oluşturulan yaratıcı tüm PR içerikleri bu kategoride yarışıyor.

Etkinlik Çalışmaları

Markanın tüketicileriyle bir araya geldikleri tüm yaratıcı online ve offline etkinlik projeleri bu kategoriye başvurabilir.

Kurum İçi İletişim

Bu kategoriye kuruluş içerisinde çalışanların motivasyonunu arttırmaya ve kurum kimliğini benimsetmeye yönelik yapılan iç iletişim faaliyetleriyle başvuru yapılabilir. Başvurular yapılan çalışma sonucunda çalışanlar üzerindeki etkisine dair sonuçları göstermeli.

Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetimi

Bu kategoride kurum ya da markaların doğrudan satış ya da herhangi bir somut dönüş beklentisi olmadan markanın/kurumun itibarını yükseltmeyi ve imajına katkı sağlamayı amaçlayan çalışmalar yarışacak. Kategori sponsorluk, PR projeleri, iç iletişim, halka arz ve imaj vb. çalışmaları kapsıyor.

Lansman / Relansman İletişimi

Marka, ürün ya da hizmet için düzenlenen lansman veya relansman çalışmaları bu kategoriye başvuruda bulunabilir.

Sponsorluk Çalışmaları

Markanın iş ve PR hedeflerini karşılamak ya da belli bir konuda farkındalık yaratmak için marka kimliğine ve hedef kitlesine uygun olarak gerçekleştirdiği tüm sponsorluk çalışmaları veya ortaklık programları bu kategoride yarışacak.

Detaylar brandverseawards.com‘da…

BrandverseAwardsİndir
Brandverse Awards featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Haberler
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
İrem Alimoğlu
23 Ekim 2025
Türkiye'nin keyif markaları
Haberler
Türkiye’nin keyif markaları
Nafizcan Önder
18 Ekim 2025
Gençler "sözleşmeyi" bozdu: İş dünyasında artık geçer akçe "güven ve takdir"
Haberler
Gençler “sözleşmeyi” bozdu: İş dünyasında artık geçer akçe “güven ve takdir”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.