4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brandverse Awards, yılın en dikkat çeken PR çalışmalarına kapılarını açıyor
Haberler

Brandverse Awards, yılın en dikkat çeken PR çalışmalarına kapılarını açıyor

Berçem Sultan Kaya
14 Nisan 2022
1 dk okuma

Brandverse Awards 2022 için başvurular 18 Mart’ta başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards, yıl boyunca sergilenen reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi çalışmalarını özgün değerlendirme modeli ve sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jürisiyle ele alacak. PR çalışmaları için de Brandverse Awards’ta özel bir bölüm yer alıyor. İşte detaylar…

Markanın itibarını geliştirmek, markanın/ürünün hedef kitlesiyle arasında bağ kurmak/güçlendirmek adına yaptığı tüm yaratıcı PR çalışmaları Brandverse Awards’un “PR” bölümünde yarışıyor.

Etkili İçerik Üretimi

Marka kimliğine ve mesajına uygun, hedef kitleyi bilgilendirmek, eğlendirmek ve ilham vermek, etkileşim yaratmak için oluşturulan yaratıcı tüm PR içerikleri bu kategoride yarışıyor.

Etkinlik Çalışmaları

Markanın tüketicileriyle bir araya geldikleri tüm yaratıcı online ve offline etkinlik projeleri bu kategoriye başvurabilir.

Kurum İçi İletişim

Bu kategoriye kuruluş içerisinde çalışanların motivasyonunu arttırmaya ve kurum kimliğini benimsetmeye yönelik yapılan iç iletişim faaliyetleriyle başvuru yapılabilir. Başvurular yapılan çalışma sonucunda çalışanlar üzerindeki etkisine dair sonuçları göstermeli.

Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetimi

Bu kategoride kurum ya da markaların doğrudan satış ya da herhangi bir somut dönüş beklentisi olmadan markanın/kurumun itibarını yükseltmeyi ve imajına katkı sağlamayı amaçlayan çalışmalar yarışacak. Kategori sponsorluk, PR projeleri, iç iletişim, halka arz ve imaj vb. çalışmaları kapsıyor.

Lansman / Relansman İletişimi

Marka, ürün ya da hizmet için düzenlenen lansman veya relansman çalışmaları bu kategoriye başvuruda bulunabilir.

Sponsorluk Çalışmaları

Markanın iş ve PR hedeflerini karşılamak ya da belli bir konuda farkındalık yaratmak için marka kimliğine ve hedef kitlesine uygun olarak gerçekleştirdiği tüm sponsorluk çalışmaları veya ortaklık programları bu kategoride yarışacak.

Detaylar brandverseawards.com‘da…

BrandverseAwardsİndir
Brandverse Awards featured
1 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
2 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
3 Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
4 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
5 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Güncel Haberler
YouTube Premium'un "ücretsiz deneme" kampanyasına Reklam Kurulu'ndan ceza...
YouTube Premium’un “ücretsiz deneme” kampanyasına Reklam Kurulu’ndan ceza…
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
GetirBüyük'ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya...
GetirBüyük’ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Haberler
Koşunun ritmiyle yükselen marka: HeartBeat
Advertorial
16 Mayıs 2025
Yapay zekada ileri adım için "istikrar" şart!
Haberler
Yapay zekada ileri adım için “istikrar” şart!
Sena Tufan
3 Mayıs 2025
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Haberler
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Marketing Türkiye
1 gün önce
Ticaret Bakanlığı’ndan TEMU gibi platformlara sıkı denetim
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan TEMU gibi platformlara sıkı denetim
Marketing Türkiye
2 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.