11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Brandverse Awards, yılın en dikkat çeken PR çalışmalarına kapılarını açıyor
Haberler

Brandverse Awards, yılın en dikkat çeken PR çalışmalarına kapılarını açıyor

Berçem Sultan Kaya
14 Nisan 2022
1 dk okuma

Brandverse Awards 2022 için başvurular 18 Mart’ta başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards, yıl boyunca sergilenen reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi çalışmalarını özgün değerlendirme modeli ve sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jürisiyle ele alacak. PR çalışmaları için de Brandverse Awards’ta özel bir bölüm yer alıyor. İşte detaylar…

Markanın itibarını geliştirmek, markanın/ürünün hedef kitlesiyle arasında bağ kurmak/güçlendirmek adına yaptığı tüm yaratıcı PR çalışmaları Brandverse Awards’un “PR” bölümünde yarışıyor.

Etkili İçerik Üretimi

Marka kimliğine ve mesajına uygun, hedef kitleyi bilgilendirmek, eğlendirmek ve ilham vermek, etkileşim yaratmak için oluşturulan yaratıcı tüm PR içerikleri bu kategoride yarışıyor.

Etkinlik Çalışmaları

Markanın tüketicileriyle bir araya geldikleri tüm yaratıcı online ve offline etkinlik projeleri bu kategoriye başvurabilir.

Kurum İçi İletişim

Bu kategoriye kuruluş içerisinde çalışanların motivasyonunu arttırmaya ve kurum kimliğini benimsetmeye yönelik yapılan iç iletişim faaliyetleriyle başvuru yapılabilir. Başvurular yapılan çalışma sonucunda çalışanlar üzerindeki etkisine dair sonuçları göstermeli.

Kurumsal İmaj ve İtibar Yönetimi

Bu kategoride kurum ya da markaların doğrudan satış ya da herhangi bir somut dönüş beklentisi olmadan markanın/kurumun itibarını yükseltmeyi ve imajına katkı sağlamayı amaçlayan çalışmalar yarışacak. Kategori sponsorluk, PR projeleri, iç iletişim, halka arz ve imaj vb. çalışmaları kapsıyor.

Lansman / Relansman İletişimi

Marka, ürün ya da hizmet için düzenlenen lansman veya relansman çalışmaları bu kategoriye başvuruda bulunabilir.

Sponsorluk Çalışmaları

Markanın iş ve PR hedeflerini karşılamak ya da belli bir konuda farkındalık yaratmak için marka kimliğine ve hedef kitlesine uygun olarak gerçekleştirdiği tüm sponsorluk çalışmaları veya ortaklık programları bu kategoride yarışacak.

Detaylar brandverseawards.com‘da…

BrandverseAwardsİndir
Brandverse Awards featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
4 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
5 Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Güncel Haberler
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Şubat ayında TV’de yayınlanan en başarılı reklam filmleri…
Haberler
Şubat ayında TV’de yayınlanan en başarılı reklam filmleri…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
DMSF Holding, N11 için Rekabet Kurumu’na başvurdu
Haberler
DMSF Holding, N11 için Rekabet Kurumu’na başvurdu
Sena Tufan
10 Nisan 2025
Çalışanlar artık daha çok güven, daha çok eşitlik ve daha çok aidiyet istiyor
Haberler
Çalışanlar artık daha çok güven, daha çok eşitlik ve daha çok aidiyet istiyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
TikTok'un satışı için kritik süreç: Trump, dört grupla görüşüldüğünü açıkladı
Haberler
TikTok’un satışı için kritik süreç: Trump, dört grupla görüşüldüğünü açıkladı
İrem Alimoğlu
10 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.