13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ekrem Ekicigil: "Kişiselleştirmede yeni bir dönem başlıyor"
Haberler

Ekrem Ekicigil: “Kişiselleştirmede yeni bir dönem başlıyor”

Berçem Sultan Kaya
4 Nisan 2022
1 dk okuma

ECHO Summit’in “Running MAC” oturumunda Adform Account Director Ekrem Ekicigil, çerezsizlik çağı ve bu süreçte nasıl ayakta kalınabileceğinin detaylarını konuştu.

Toplamda 12 oturumda 22 sektör profesyonelinin sunumuyla e-ticaretin yeni dinamiklerinin keşfedildiği ECHO Summit’in “Running MAC” oturumunda Adform Account Director Ekrem Ekicigil, çerezlerin olmadığı bir dünyada markaların tüketici verisini nasıl toplayıp kullanması gerektiğini anlattı.

Ekicigil Adform olarak gerçekleştirdikleri çalışmalara değinerek, “Bir süredir birinci taraf verileri kullandığımız çözümler üzerinde çalışıyoruz. Birincil taraf veriler sayesinde erişim ve tıklamalarda gözle görülür artış elde ettik,” dedi ve ekledi: “Gerçekleştirilen kampanyaların sonuçlarında yüzde 66’ya varan performans artışı gördük. Cookie’lerin nasıl çalıştığını düşünecek olursak, bugün hayata geçirdiğimiz tüm hedefleme stratejilerini, kişiselleştirilmiş reklam stratejilerini cookie’ler sayesinde mümkün oluyor.  Ancak bugün yalnızca üçüncü taraf cookie’leri destekleyen tarayıcılardan bunu gerçekleştirebiliyorsunuz. Eğer bir tarayıcı (Safari ve FireFox gibi) cookie’leri desteklemiyorsa stratejilerinizden yeterince verim alamıyorsunuz.”

Pazarlama ve reklam süreçlerinde hem kanal hem de iletişim türü kapsamında bütüncül bir yaklaşımın getirilerine de değinen Ekicigil, kişiselleştirilmiş reklamlarda hibrit çözümlerden bahsetti. Ekicigil sözlerini şöyle sürdürdü: “Kişiselleştirilmiş reklam denilince çoğu müşterinin aklına belirli bir format üzerinden gerçekleştirilen reklamlar geliyor. Örneğin bir ayakkabıya bakıyorsunuz sonra o ayakkabı internette reklam olarak karşınıza çıkıyor. Bazı markalar ise kişiselleştirme ve hedefleme açısından tamamen geleneksel çözümlerle karşımıza çıkıyor. Bazı firmalar ise bunu hibrit bir şekilde yapıyor. Yani şablonların yanı sıra geleneksel çözümler de sunuyor. Örneğin yine bir ayakkabıya baktık diyelim. Yine bu ayakkabı internette karşımıza çıkıyor ama örneğin düz beyaz bir zemin önünde değil de, arka planında ilgi alanımız olan unsurlara yer vererek karşımıza çıkıyor. Böylelikle ayakkabının çekiciliğini artırıyor.”

featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
Haberler
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
CMO-CCO ayrımı tarihe mi karışıyor?
Haberler
CMO-CCO ayrımı tarihe mi karışıyor?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Kablolu kulaklıklar geri döndü!
Haberler
Kablolu kulaklıklar geri döndü!
Sena Tufan
5 Ekim 2025
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
26 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.