13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cannes Lions Innovation finalinde 2 Türk girişimi!
Haberler

Cannes Lions Innovation finalinde 2 Türk girişimi!

Marketing Türkiye
19 Haziran 2015
2 dk okuma

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin başlamasına çok az bir süre kaldı. Cannes Lions’un en önemli bölümlerinden biri olan Innovation bölümünde yer alan Start-up Academy’de iki de Türk girişimi yer alıyor.

Cannes Lions Innovation bölümü 25-26 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek ve Start-up Academy ile teknoloji ve inovasyonu birleştiren girişimleri ödüllendiriyor. Festival içinde festival olarak adlandırılan Cannes Lions Innovation’ın Start-up Academy 22-24 Haziran tarihleri arasında 10 girişime verilecek eğitimle markalarını kuvvetlendirmeyi amaçlıyor.

Türkiye’den de Ingenious ve eBrandValue, yüzlerce girişim arasından sıyrılarak Start-up Academy’ye seçilen 10 girişimden ikisi oldu.

Start-up Academy’de finale kalan 10 girişim:

1- LISNR: Cihazlararası etkileşim için kullanılması amaçlanan yüksek frekanslı ses dalgalarıyla çalışan iletişim platformu.

2- MOSH: Sanatçı, sosyal oluşumlar ve markaların takipçileri ve müşterileriyle etkileşimini arttırmayı sağlayan bir platform.

3- Narratively: New York’ın sıradan insanlarını ve onların hayatlarını anlatmaya adanmış yayın ve içerik stüdyosu.

4- Chargifi: Mekanlarda kullanılabilen kablosuz şarj istasyonlarını reklam ve iletişim platformuna dönüştüren bir girişim.

5- In Loco Media: Konumlama ve lokasyon teknolojisini iç mekanlara taşıyan bir reklam hedefleme girişimi.

Cannes Lions Innovation finalinde 2 Türk girişimi!

6- SnowShoe Stamp: Dokunmatik ekranla temas ettiğinde kullanıcılara özel hazırlanan içeriklere ulaşımı sağlayan akıllı plastik parçaları üreten bir girişim. QR Code ve benzeri teknolojilere bir alternatif olmasına kesin gözüyle bakılıyor.

7- Laurel & Wolf: İç mimarinin profesyonellerini online bir pazar yeri üzerinden bulmaya yarayan Los Angeles merkezli bir girişim.

8- White Ops: Dijital reklam dolandırıcılığını önlemek için öne çıkan en önemli girişimlerden biri.

Cannes Lions Innovation finalinde 2 Türk girişimi!

9- eBrandValue: Şubat ayında Y Combinator’a seçilen girişim, İstanbul ve California’da operasyonlarına devam ediyor. Sosyal sinyal yöntemi sayesinde pazarlamacılara, satışçılara ve analistlere hitap ederek gerçek zamanlı aksiyon imkanı sağlıyor.

10- Ingenious Akıllı Ev: Enerji tasarrufu da sağlayan tak çalıştır şeklindeki akıllı ev sistemleri üreten Ingenious, Türkiye ve Doğu Avrupa pazarlarını hedefliyor.

Cannes Lions Innovation finalinde 2 Türk girişimi!

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Haberler
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
İrem Alimoğlu
5 gün önce
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Haberler
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Haberler
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Sena Tufan
2 hafta önce
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
9 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.