6 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Migros krizini Haluk Levent çözdü | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Migros krizini Haluk Levent çözdü | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
21 Şubat 2022
4 dk okuma

Donald Trump’ın sosyal medya platformu Truth Social yayınlandı

Migros krizini Haluk Levent çözdü | Son 24 saatin gündemi

Yaptığı paylaşımlarla ortalığı karıştırması sebebiyle tüm sosyal medya platformlarından engellenen Donald Trump kendi sosyal medya platformunu kurmaya karar vermişti. Uzun zamandır gündemde olan platform bugün iOS kullanıcıları için yayınlandı. Truth Social isimli platforma şimdilik yalnızca bazı ülkelerden erişilebiliyor.

Platform görünüş açısından oldukça sıradan bir sosyal medya uygulamasını andırıyor. Geliştiriciler herkesin burada özgür bir şekilde düşüncelerini dile getirebileceğini söylese de Joe Biden taraftarları için bir sansür uygulanıp uygulanmayacağı merak ediliyor. Uygulamayla ilgili açıklama yapan Donald Trump’ın medya şirketi TMTG yöneticilerinden Devin Nunes, “Mart ayının sonunda en azından ABD sınırları içinde tam randımanlı çalışacaktır” ifadelerini kullanarak platformdan umutlu olduklarını dile getirdi.

Geççek’ten dünya rekoru!

Migros krizini Haluk Levent çözdü | Son 24 saatin gündemi

Son albümü “Yolla”yı 2017 yılında çıkaran Tarkan’ın yeni şarkısı “Geççek”in yankıları sürüyor. Yayınlanmasının ardından kısa sürede sosyal medyada gündem olan şarkı, 36 saatte YouTube’da 10 milyon, Instagram’da 9.9 milyon, Twitter’da ise 12.5 milyondan fazla görüntüleme aldı.

“Geççek”in İrfan Yıldırım yönetmenliğinde çekilen klibi, yayınlanmasından sonra ilk 24 saat içinde dünyada en çok izlenen 2. video klip ve en çok beğeni alan 1. video oldu.

Şarkı, ayrıca Türkiye’nin gündemine de oturdu. Sosyal medyadan haber programlarına dek her yerde uzun süre konuşulan Megastar hakkında Twitter’da 265 bin tweet atıldı…

Migros krizini Haluk Levent çözdü

Migros depo işçileri kendilerine teklif edilen maaş zamlarına tepki olarak bir süredir eylem gerçekleştiriyordu. Ülke gündeminde de oldukça yankı bulan konuya ilişkin Migros geçtiğimiz hafta bir basın açıklaması gerçekleştirmiş fakat sular durulmamıştı. Uzun süredir sosyal medyanın gündeminden düşmeyen konuyla ilgili Haluk Levent arabuluculuk yaptı.

Haluk Levent’in resmi Twitter adresi üzerinden ekibi tarafından yaptığı duyuruya göre Ahbap Derneği’nde yapılan 8 saatlik son görüşmenin ardından tüm sorunlar çözüldü.

https://twitter.com/haluklevent/status/1495459753937575940

Zincir marketler melek mi şeytan mı?

Migros krizini Haluk Levent çözdü | Son 24 saatin gündemi

İncelemeler başlatıldı, WhatsApp konuşmaları yayınlandı, cezalar kesildi… Kimilerine göre böylece enflasyonun asıl sorumlusu olan zincir marketler de hak ettikleri cezaya çarptırıldı… Peki ama tüketici ne düşünüyor? Onlara göre de enflasyonun baş mimarı zincir marketler mi? Kesilen cezalar zincir marketlerin itibarını ne derce etkiledi? Marketing Türkiye için Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Zincir Marketler Kurumsal Algı ve Enflasyon Araştırması”na göre fiziksel ve online marketlerin büyük bir çoğunluğu metropollü tüketicilerin hepsi tarafından biliniyor.

Metropollü tüketicilerin son 1 ayda en çok alışveriş yaptığı marketler arasında indirim marketleri öne çıkıyor. Her 10 metropollüden 8’i son 1 ayda 3 indirim marketinden de alışveriş yaptığını belirtiyor. Buna karşılık zincir marketler için bu oran yüzde 57 seviyesindeyken online marketler için yalnızca yüzde 30 seviyesinde kalıyor. Özellikle BİM ve A101 yüzde 96 ve yüzde 94 gibi çarpıcı oranlarla öne çıkıyor. Zincir marketler arasında Migros öne çıkarken, rakibi CarrefourSA’dan alışveriş yapanların oranı Migros’a kıyasla 17 puan daha düşük. Öyle ki online marketlerin gerisinde kalan yegâne fiziksel market CarrefourSA oluyor. Online marketler arasında ise Getir’in birinciliği mevcut. Onu rakibi Trendyol takip ediyor.

Gelelim en can alıcı soruya: Gerçekten de tüketici enflasyonun sebebi olarak marketleri mi görüyor? Araştırmaya göre yanıt hayır. Metropollü tüketicilerin neredeyse yarısı Türkiye’de enflasyonun ana sorumlusu olarak hükümeti işaret ediyor. Özellikle üst sosyo ekonomik grup hükümeti daha çok sorumlu tutuyor. Hükümetten sonra en çok dile getirilen sebepler dünya genelinde yaşanan ekonomik kriz ve dış güçler oluyor. Bu konuda zincir marketleri suçlayanların oranı yüzde 8’i geçmiyor… Araştırmayla ilgili diğer detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Türk halkı ahenkle dans eden saçlar için ne yapıyor?

Türk halkı ahenkle dans eden saçlar için ne yapıyor?

Marketing Türkiye için Areda Piar tarafından gerçekleştirilen, “Kuşakların Şampuan Tercihleri” araştırmasına göre şampuan; tüm kuşaklarda akla ilk gelen kişisel bakım ürünü olarak öne çıkıyor. Onlarca markanın rekabet ettiği pazarda inovasyon ve koku çeşitliliği ise en önemli fark yaratma noktaları olarak dikkat çekiyor. Şampuan sektöründe ilk akla gelen marka ile kullanılan markaların farklı olması ise araştırmanın ilgi çeken sonuçları arasında.

Araştırmada katılımcılara “Kişisel bakım ürünü denince aklınıza ilk olarak hangi ürünler geliyor?” diye sorulduğunda Z, Y, X ve Baby Boomers’ın verdiği ilk cevap şampuan oluyor. Şampuanı sırasıyla cilt bakım kremi, parfüm-deodorant, tarak-fırça ve makyaj malzemeleri takip ediyor. Elbette sektörde en çok merak edilen konulardan biri de akla gelen ilk markanın hangisi olduğu… Katılımcılara “Aklınıza ilk gelen şampuan markası hangisi?” diye sorulduğunda X kuşağının yüzde 24,3’ü ve Y kuşağının yüzde 21,7’si Elidor cevabını verirken Z kuşağının yüzde 22,8’i Clear, Baby Boomers kuşağının yüzde 21,7’si Pantene yanıtını veriyor.

Rekabetin sert olduğu pazarda kuşakların hangi markaları tercih ettiği de önemli bir soru. Araştırma dahilinde katılımcılara “Sıklıkla tercih ettiğiniz şampuan markası hangileri?” diye sorulduğunda X kuşağının yüzde 37’si ve Y kuşağının yüzde 35’i Elidor’u, Baby boomers kuşağının yüzde 28,8’i ve Z kuşağının yüzde 21,7’si Head & Shoulders markasını tercih ettiğini belirtti. Araştırmanın detaylarına göz atmak için TIKLAYIN.

Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)

1Ege Üniversitesi
2Cem Özdemir
3İngilizce
4Bill Gates
5Şehadetinin 7
6Tevfik Göksu
7Ekrem İmamoğlu
8PKK’lı
9Nobel
10#FıratYılmazÇakıroğlu

Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)

1Salernitana – Milan
2Milan
3Gaziantep FK Adana Demirspor
4Adana Demirspor
5Fenerbahçe
6Manchester United
7Samsunspor
8Göztepe, Galatasaray
9Yumurta
10Mustafa Sandal

Dünün en çok izlenenleri hangi videolar oldu? (YouTube Trends)

1TARKAN – Geççek
2iddaa.com | Manchester City – Tottenham (2-3) – Maç Özeti – Premier League 2021/22
3Gönül Dağı 53. Bölüm Fragmanı
4İbrahim Selim İle Bu Gece #100 Enis Arıkan,Ezgi Mola, Merve Dizdar, Serenay Sarıkaya, Şükrü Özyıldız
5Saat dörtte video geliyor🙈 #cinsiyetpartisi
6Geççek
7Midyeci Ahmet’in Midye Renginde Tasarlanan, Zıplayan Arabası | Mercedes Maybach GLS 600
8CANLI | Fenerbahçe Beko – Galatasaray Nef | Bitci Türkiye Kupası Dörtlü Final
9Ara Sokaklar – 294.Bölüm (Güldür Güldür Show)
10YOUTUBERLARI SOYAN HIRSIZI ARAMAK! #SıkıyosaYap
1 Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
2 Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
3 İş dünyasında haftanın atamaları (24-30 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (24-30 Mayıs)
4 ChatGPT’ye dava açan New York Times içeriğini Amazon’a verdi...
ChatGPT’ye dava açan New York Times içeriğini Amazon’a verdi…
5 Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye'de kullanıma sundu
Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye’de kullanıma sundu
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (30 Mayıs-5 Haziran)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (30 Mayıs-5 Haziran)
LEGO’dan yaratıcı isyan: “She Built That”
LEGO’dan yaratıcı isyan: “She Built That”
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı...
Haberler
Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Onvo TV’lerin reklam satış hakları artık TVekstra’da
Haberler
Onvo TV’lerin reklam satış hakları artık TVekstra’da
Marketing Türkiye
3 hafta önce
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: "Geleceği sahiplen"
Haberler
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: “Geleceği sahiplen”
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Cheetos yedikten sonra elini üzerine silenler buraya!
Haberler
Cheetos yedikten sonra elini üzerine silenler buraya!
Sena Tufan
9 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.