10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dijital pazarlama 2022’ye güçlü giriyor – Son 24 saatin gündemi
Haberler

Dijital pazarlama 2022’ye güçlü giriyor – Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
23 Aralık 2021
4 dk okuma

Budweiser NFT dünyasına giriş yapıyor

  • Dijital pazarlama 2022’ye güçlü giriyor – Son 24 saatin gündemi

Dünyanın en büyük bira üreticileirnden biri olan Budweiser dijital dünyada da üretime başladı. İkonik renkleriyle dünya çapında tanınan marka, kendi NFT koleksiyonunu yayınladı. “Budverse Cans Heritage Edition” olarak adlandırılan koleksiyonda, Budweiser’ın tarih boyunca arşivlenmiş fotoğraflarını, reklamları ve tasarımları bulunuyor. Budweiser’ın “Budverse’in anahtarı” olarak adlandırdığı bu NFT’leri almak için yasal içki içme yaşını doldurmuş ve Amerika’da ikamet ediyor olmak gerekiyor.

NFT platformu OpenSea’ye göre, NFT’lere yapılan bu son dalış, Ağustos ayında Budweiser’ın logosuyla süslenmiş bir roketin NFT’sini 8 ether coin (25.000 dolar değerinde) karşılığında satın almasından sonra geldi. Kayıtlar ayrıca, Anheuser-Busch yan kuruluşunun beer.eth alan adını aldığını gösteriyor.

Tarihin ilk SMS’i NFT olarak satıldı!

  • Dijital pazarlama 2022’ye güçlü giriyor – Son 24 saatin gündemi

Son dönemde fazlaca popüler hale gelen NFT tabirini duymayan kalmadı. Dijital bir varlığın benzersiz olduğunu ve bu nedenle birbirinin yerine geçemeyeceğini onaylayan, blok zinciri adı verilen bir dijital defterde depolanan veri birimi şeklinde açıklayabileceğimiz bu tokenler, artık hayatımızın her alanında karşımıza çıkıyor.

Bu kervana son katılan ise tarihin ilk SMS’i oldu. 3 Aralık 1992 tarihinde Vodafone İngiltere GSM şebekesi üzerinden Neil Popworth isimli şirket çalışanının bilgisayarından bir diğer çalışan Richard Jarvis’in Orbitel 901 model telefonuna gönderilen “MERRY CHRISTMAS” mesajı 107 bin euroya satıldı.

Fransa’da bulunan müzayede evi Aguttes’te düzenlenen açık arttırma usulüyle gerçekleşen satışta, ödeme aynı miktara denk gelen kripto para birimi Ethereum ile yapıldı.

Dijital pazarlama 2022’ye güçlü giriyor

  • Dijital pazarlama 2022’ye güçlü giriyor – Son 24 saatin gündemi

Pandemi ile birlikte yıldızı parlayan sektörlerin başında gelen dijital pazarlama sektörü, son 2 yıldır her yıl ortalama yüzde 30 oranında büyüme kaydetti. 2021 yılı ilk 6 ayında dijital reklam harcamalarının 3.2 milyar TL’ye ulaştığını belirten Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, 2021 yılının ilk çeyreği itibariyle özellikle e-ticaret siteleri için hacmi yüksek bir yıl başlangıcı olduğunu belirtti.
Kapanmalarının kalkmasıyla birlikte özellikle turizm sektörü, dijital reklam yatırımlarını artırdı. Oteller, turizm acentaları, hava yolu ve kara yolu taşımacılığı yapan şirketler, 2021 yılında dijital reklam harcamalarını önceki döneme göre yüzde 80 artırdı. Kaplan, yaptığı açıklamasında, 2022 yılında özellikle eğitim, perakende ve gayrimenkul sektörlerinin dijital pazarlamaya daha çok yatırım yapacağını düşündüklerini belirtti. Dijital reklam alternatiflerinin artacağı 2022 yılında, sektör yüzde 35 oranında büyüme sağlayacak.

Döviz kurları düştü, Samsung ve Huawei’den fiyat politikası açıklaması geldi!

  • Dijital pazarlama 2022’ye güçlü giriyor – Son 24 saatin gündemi

Geçtiğimiz günlerde açıklanan yeni ekonomi paketi sonrasında döviz kurlarındaki düşüş, teknoloji perakendesindeki ürün fiyatlandırmalarının nasıl olacağı konusunda da büyük bir soru işareti yarattı.

Son bir ayda yaşanan döviz artışı sonrası zamlanan teknolojik ürünlerin yeniden eski seviyelerine gelip gelmeyeceği ile ilgili büyük şirketlerden açıklamalar geldi. Huawei ve Samsung yetkilileri, konuyla ilgili ilk kez konuştu.

Bloomberg HT’den Hande Berktan’ın haberine göre; Samsung Türkiye ve Huawei Türkiye, şu an için fiyatlarda bir değişiklik yapmayı düşünmüyorlar. Konuyla ilgili konuşan Huawei Türkiye yetkilileri, fiyatlandırmalarla ilgili bir karar verebilmek için döviz kurlarının stabil bir şekilde seyretmesini bekleyecek.

Samsung Electronics Türkiye Mobil İş Birimi Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Azdemir ise konu hakkında şu ifadeleri kullandı; “Türkiye’de, Samsung’un tüm modellerinin satışı internet sitemiz ve tüm Samsung satış noktalarından aynı şekilde devam etmekte. Doğru stok planlamasıyla operasyonlarımızı güvenli bir şekilde sürdürüyoruz. Bununla birlikte içinde bulunduğumuz süreçte piyasa hareketlerini yakından takip edip kurun hızla arttığı dönemde dahi artan maliyetleri kullanıcılara en az yansıtacak şekilde bir fiyatlandırma politikası izliyor, ürünlerimizin fiyat değişimlerini kur artışının altında tutuyoruz. Piyasa koşullarını etkileyen çok çeşitli faktörleri değerlendirirken fiyatlandırma politikamızı yine müşteri odaklı yaklaşımımızla sürdürmeye devam edeceğiz.”

Yılın son C Level Club buluşmasında 2022 Küresel Pazarlama Trendleri konuşuldu

  • Dijital pazarlama 2022’ye güçlü giriyor – Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye’nin düzenlemekte olduğu C Level Club 2012 yılından bu yana C Suite Üst Yöneticilerin bilgilendirme ve networking platformu oluyor. 2021’e veda etmeye hazırlanırken Shangri-La Bosphorus İstanbul’da gerçekleşen yılın bu son buluşmasında Deloitte’un 2022 Küresel Pazarlama Trendleri raporu da açıklandı.

Deloitte’un 2022 Küresel Pazarlama Trendleri Raporu’nun açıklandığı gecede, C Level Club davetlileri keyifli anlar geçirdi.

Deloitte’un yılın son C Level Club buluşmasında açıkladığı 2022 Küresel Pazarlama Trendleri Raporu küresel ölçekte Türkiye’nin de dahil olduğu 19 ülkeden 11.500 tüketicinin ve 1.099 üst düzey yöneticinin katılımıyla gerçekleştirilen araştırmalarla zenginleştirildi. Rapor, güveni geliştiren ve insan ihtiyaçlarını karşılayan müşteri deneyimlerinin tasarlanması ve büyüme için pazarlamanın itici güç olduğunun altını çiziyor.

Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)

1#Sarıkamış
2#22Aralık1914
3#HaniDışGüçlerdi
4#ElinizdePatladı
5#MyCryptoWish
6Allahuekber Dağları
7Akaryakıtta ÖTV
8Ruhları
9Mekanları
10Rahmetle

Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)

1Fenerbahçe
2Süper Lig puan durumu!
3Sarıkamış şehitleri
4Konyaspor
5DeFacto
6Sivasspor
7Liverpool
8Aybike Esin Tumluer
9Osym
10Beşiktaş maçı

Dünün en çok izlenenleri hangi videolar oldu? (YouTube Trends)

1Crazy #alluarjun #painting #shorts #viral #trending
2Aşk Mantık İntikam 27. Bölüm 1. Fragmanı
3SON DAKİKA! ERDOĞAN’DAN HERKESİ TERS KÖŞEYE YATIRAN DÖVİZ HAMLESİ… DOLAR, EURO TEPETAKLAK…
4DOLARDA 3 OCAK’A DİKKAT!!!
5DOLARDA KERİZ SİLKELEMESİ | MURAT MURATOĞLU – SELÇUK GEÇER
6Karagümrük – Fenerbahçe Maç Sonu Canlı | Yağız S. & Serdar Ali Çelikler & Serkan Akkoyun | Nakavt
7Kaderimin Oyunu 4. Bölüm 2. Fragman
8Sadakatsiz 44. Bölüm Fragmanı
9Müge Anlı’da aranan Mülkiye Kazan’dan kötü haber! – atv Haber 20 Aralık 2021
10BEBEĞİMLE HASTANE VLOGU (İSMİNİ AÇIKLIYORUZ)
featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
5 Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Güncel Haberler
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

PETA, 90'lar tarzı kampanyasıyla hayvan deneylerinin karanlık gerçeklerini gözler önüne seriyor
Haberler
PETA, 90’lar tarzı kampanyasıyla hayvan deneylerinin karanlık gerçeklerini gözler önüne seriyor
Sena Tufan
20 Mart 2025
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Haberler
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Marketing Türkiye
6 gün önce
Küresel köyden çıkış: Boykot
Haberler
Küresel köyden çıkış: Boykot
Marketing Türkiye
6 gün önce
Marketing Türkiye Mayıs sayısı yayında: Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Haberler
Marketing Türkiye Mayıs sayısı yayında: Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.