5 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Şimdi sessizlik lütfen

Şimdi sessizlik lütfen

Gizem Yıldız
10 Aralık 2021
1 dk okuma

Pencereye adını veren Pimapen, geçtiğimiz aylarda başlattığı “Şimdi Sessizlik Lütfen” adlı farkındalık projesinin reklam filmini yayınladı. sehrisessizeal.com platformundaki gürültü haritası verileri aracılığıyla gürültünün insanlar üzerindeki psikolojik ve fizyolojik etkilerini ölçen Pimapen, reklam filminde kent yaşamındaki farklı sesleri ele alarak, gürültü kirliliğine dikkat çekiyor.

Dünya Sağlık Örgütü’nün tanımladığı insan sağlığı için risk oluşturan faktörlerden biri de gürültü kirliliği. Gürültünün insan sağlığına ve çevreye verdiği zararlara dikkat çekerek, korunma yolları konusunda kullanıcıları bilgilendirme amacıyla yola çıkan ve geçtiğimiz aylarda “Şimdi Sessizlik Lütfen” farkındalık projesini hayata geçiren Pimapen, projenin reklam filmini yayınladı.

Gürültü kirliliğine son vermek için: Şimdi Sessizlik Lütfen

Pimapen’in “Şimdi Sessizlik Lütfen” projesinin reklam filminde; korna sesleri, iş makineleri gibi kent yaşamındaki farklı seslerden yola çıkılıyor, gencinden yaşlısına kadar gürültünün insan hayatına olan etkilerine vurgu yapılıyor. Jellybon imzalı filmde; istediği üniversiteye girmek için çok çalışan Eda’nın dağılan dikkati, uyuyamayan Ada bebeğin huzursuzluğu ve gürültüden sağlığı etkilenen Derya teyzenin ruh hali samimi ve içten bir üslupla aktarılıyor.  Film, görünmeyen ama her yerde olan gürültü kirliliğinin insan sağlığına ve çevreye verdiği zararlara dikkat çekerek farkındalık yaratmayı amaçlıyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Pimapen

Reklamveren Yetkilileri: Seyfettin Aslan, Ferda Gökser

Reklam Ajansı: Jellybon

Ajans Kurucu Ortakları: Altay Şengür, Başak Acar Şengür

Kreatif Grup Başkanı: Başak Acar Şengür

Kreatif Ekip: Gamze Nur Yıldız, Özge Arslan, Cemre Durgun, Elif Erdim

Müşteri İlişkileri Ekibi: Güleser Ekşioğlu, Adnan Adil

Sosyal Medya Ekibi: Beril Ezgi Akbala

Prodüksiyon Şirketi: Cue İstanbul

Yapım Prodüktörleri: Ediz Alptekin, Murat Aytekin

Yönetmen: Fırat Mançuhan

Görüntü Yönetmeni: Eren Yıldız

Post Prodüksiyon: Cue İstanbul

Müzik Yapım: 3K1A Music

Medya Ajansı: Havas Media

Diğer yaratıcı kampanyalara göz atmak için TIKLAYIN.

pimapen
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
26 Ekim 2025
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Haberler
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Marketing Türkiye
2 Kasım 2025
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Haberler
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Advertorial
1 hafta önce
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Haberler
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
İrem Alimoğlu
26 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.