18 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir marka daha TV reklamlarını durdurduğunu açıkladı...
Haberler

Bir marka daha TV reklamlarını durdurduğunu açıkladı…

Marketing Türkiye
23 Kasım 2021
2 dk okuma

25 Kasım’da Black Friday kampanyalarını başlatacak olan Yolcu360, TV reklamı yapmamaya karar veren markalar kervanına katıldı. Şirket, TV için ayrılan bütçeyi daha fazla indirim yapabilmek için kullanacak.

Black Friday’e 3 gün kala hem tüketici hem de markalar için heyecanlı bir geri sayım başladı. Bu dönemde markalar, tüketicisini indirim yağmuru kadar reklam yağmuruna da boğarken kimileri farklı bir stratejiyi tercih ediyor. Reklamlar hakkında radikal kararlar alan LC Waikiki ve Kelebek Mobilya‘nın ardından Yolcu360 da Black Friday’de TV reklamı yapmamaya, buraya ayırdığı bütçeyi indirim oranlarına yansıtmaya karar verdi. Bu sayede, yüzde 65 olan indirim oranını liste fiyatları üzerinden yüzde 70’e ulaşacak.

Gerçek indirim yapanın farkı belli olacak

Aldıkları kararı LinkedIn hesabından paylaşan Yolcu360’ın Chief Brand Officer’ı Samet Ensar Sarı, paylaşımında “Gerçek indirimler sunan markaların tüketicilerin gönlünü kazanacağı, hayal kırıklıkları yaratanların da hızlıca gözden düşmeye başlayacağı bir haftaya girdik” sözlerine yer verdi. Sarı açıklamasında şunları söyledi: “Kampanya döneminde tüm medya matematiğindeki verimlilik durumunu da dikkate alarak ilk kez TV’ye yatırım yapmak yerine, son Efsane dönemindeki yüzde 65 olan indirim oranını liste fiyatlar üzerinden yüzde 70’e çıkartmayı tercih ettik. Rezervasyonların da 2022 yılı sonuna kadar yapılabilmesini sağladık. Efsane Yolcu360 Günleri için artık geri sayım başladı. 25 Kasım akşamı saat 21:00’i tüm ekip heyecanla bekliyoruz.”

Tanıtım faliyetleri tamamen bitmeyecek

Kararın ardından bu dönemde tanıtım çalışmalarını nasıl yönetmeyi planladıkları konusunda Marketing Türkiye’ye açıklamalarda bulunan yapan Samet Ensar Sarı şunları söylüyor: “Efsane Yolcu360 Günleri, misafirlerimizin gerçek indirimlerle karşılaştığı ve bugüne kadar aldığımız telefonlar ve maillerle de ilgiyle beklediği bir kampanyamız.

Bir marka daha TV reklamlarını durdurduğunu açıkladı...
Samet Ensar Sarı – Yolcu360 Chief Brand Officer

Bu kampanyanın yüksek bir oranda kulaktan kulağa yayıldığını görüyoruz. O yüzden de verimlilik ve performans anlamında mevcut medya harcamaları ve oranlarının rasyonel dinamiklerin üstüne çıktığı bir dönemde; medya planlamasında bu kez misafirimize farklı seslenmek istedik. Çünkü yaptığımız araştırmalar fiyat duyarlılığının her SES aralığında yüksek olduğunu gösteriyor. Biz de bütçemizi indirim oranını artırmakta kullandık.

Ama tabi ki rekabet ortamında hem kreatif dünyamızla hem de mesajlarımızla farklılaşmaya ve daha çok kişiye ulaşmaya çalışıyoruz. PR faaliyetleri, sosyal medya iletişimi, influencer pazarlaması, dijital pazarlama, online platformlarla iş birlikler, mevcut iş ortaklarımızla entegre kampanyalar ve performans kanalları özelinde kampanya öncesi ve kampanya dönemini tüm detaylarıyla planladık. Hem içerik pazarlaması hem de medya satın almalar ekseninde bu süreci etkili ve verimli kullanmayı hedefliyoruz. Ayrıca Türkiye’nin en çok ziyaret alan seyahat ve otomotiv blog’larından biri olan blog’umuzu kampanya döneminde etkili bir reklam mecrası olarak konumlandırdık.

Misafir merkezimizi de kampanyayla ilgili gelebilecek sorular ve talepler doğrultusunda tüm misafirlerimize en kısa sürede yardımcı olmaları için 100 kişilik bir kadroyla hazır hale getirdik.
25 Kasım saat 21:00’i heyecanla bekliyoruz.”

featured Yolcu360
1 Her 3 gençten 1'i ne eğitimde ne istihdamda!
Her 3 gençten 1’i ne eğitimde ne istihdamda!
2 İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
3 Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
4 Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
5 PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-18 Eylül)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-18 Eylül)
RTÜK’ten dijital platformlara ceza yağdı
RTÜK’ten dijital platformlara ceza yağdı
Yorgos Lanthimos, Prada için Scarlett Johansson’u farklı kimliklerle sahneye taşıyor
Yorgos Lanthimos, Prada için Scarlett Johansson’u farklı kimliklerle sahneye taşıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak...
Haberler
sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak…
Marketing Türkiye
14 Temmuz 2025
Hafsanur Sancaktutan, Elidor'un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Haberler
Hafsanur Sancaktutan, Elidor’un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Sena Tufan
2 Temmuz 2025
Şirketler "ücret şeffaflığı" konusunda sınıfta kaldı
Haberler
Şirketler “ücret şeffaflığı” konusunda sınıfta kaldı
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.