17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ingage ortaklığında markalar
Haberler

Yurtdışına açılan markalar Ingage’in iş ortaklığıyla başarıya koşuyor

Marketing Türkiye
8 Kasım 2021
3 dk okuma

Türkiye’nin yurt dışında en büyük medya satın alma operasyonunu yürüten ajansı olan Ingage, sahip olduğu global tecrübe ve veri odaklı stratejisiyle, birlikte çalıştığı markaların bulunduğu pazarlarda daha etkin iletişim yapmasına olanak sağlıyor.

  • Gülay Teköz, Ingage Müşteri Deneyimi ve Projeler Direktörü
    Gülay Teköz, Ingage Müşteri Deneyimi ve Projeler Direktörü

Ingage, iş ortağı olduğu markaların global e-ticaret platformlarında öne çıkması ve rekabet edebilmesi için servis veren en büyük hizmet sağlayıcısı konumunda.

Ingage Müşteri Deneyimi ve Projeler Direktörü Gülay Teköz, Ingage’in kendi sektöründe fark yaratan özelliklerini şöyle özetliyor: “Ingage, marka bilinirliği kazanmak ve yurt dışı satışlarını büyütmek isteyen şirketlerin A’dan Z’ye tüm dijital reklam servisleri alanındaki taleplerine cevap verebiliyor. Küresel anlamda sahip olduğumuz deneyimle operasyonel süreçlerdeki çevikliğimiz ve mükemmeliyetçiliğimiz de fark yarattığımız en temel başlıklar.”

Arçelik Global ve Ford Trucks iş ortaklıkları yeni yapılanmanın dönüm noktası oldu

Ingage’in yurt dışı ülkelerdeki hikayesi Arçelik Global ve Ford Trucks markalarının ihtiyacı doğrultusunda medyayı uçtan uca yöneten bir yapı kurmasıyla başladı.

Ingage deneyim kadrosuyla dijital ayak izi, DCO (Dynamic Creative Optimization), CMS (Content Management System), CRO (Conversion Rate Optimization), SEO (Search Engine Optimization), DMP (Data Managment Platform), pazar yeri danışmanlığı gibi birçok farklı uzmanlıkla markaların yolculuklarına eşlik edecek, onları dönüştürecek, iş hedeflerine birlikte koşacak bir yapıyla bugün 100’ü aşkın ülkede 10 marka için hizmet veriyor. Yurt dışında 360 derece ve modüler olarak hizmet verebilen tek medya ajansı olan Ingage, ürün veya markanın pazara girişinden, satışına kadar olan yolculuğuna veri bazlı çözümleriyle destek olarak markalarının büyümesine katkı sağlıyor.

Başarının kilit noktası global ağa sahip bir ajansla çalışmak

Ford Trucks’ın yurt dışındaki başarılı iletişim planlarında Ingage’in katkısını Ford Trucks Pazarlama İletişimi Yöneticisi Hande Şengül şöyle değerlendiriyor; “Ingage, genlerinde Türkiye’nin öncü şirketlerinden Koç Holding’in ve dünyanın en büyük küresel ajanslarından biri olan WPP’nin gücünü taşıyor. Türkiye’de bu büyüklükte global bir ajans olan Ingage’in, medya satın almadaki gücünü veri, teknoloji ve stratejiyle birleştirmesi özellikle yeni girdiğimiz Avrupa pazarlarında globalleşen markamız adına daha etkin iletişim yapmamıza olanak sağlıyor. Uluslararası pazarlarda geniş bağlantılara sahip bir ajansla çalışmak iş süreçlerimizi kolaylaştırarak her pazara uygun stratejilerle hedef kitlemize doğru kanallardan ulaşmamıza yardımcı oluyor. Ingage ile olan iş ortaklığımızın katkısıyla, yeni girdiğimiz pazarlarda doğru yatırımlar yaparak Ford Trucks markamızın bilinirliliğini artıran başarılı sonuçlar ortaya çıkarıyoruz. Bu bağlamda Ford Trucks gibi global bir marka için global ağa sahip bir ajansla çalışmak kilit nokta diyebiliriz.”

Dijital dinamiklere hakim, global ağı olan, deneyimli bir ajansa ve güçlü bir ekibe sahip olmanın ortaya çıkan işlerde önemli bir rolü olduğunu söyleyen Hande Şengül, kendilerini anlayan, markanın ihtiyaçlarına ve pazara hakim bir müşteri ekibiyle çalışmanın kritik olduğunu belirtiyor.

“Ingage ile başarılı ve uyumlu bir iş ortaklığımız var”

Dijital dinamiklere hakim, performans yayınlarını yakından takip eden bir ajans ve güçlü bir ekibe sahip olmanın ortaya çıkan başarılı işlerdeki en önemli nokta olduğunu belirten Deniz Hamaloğlu, “Markayı anlayan, markanın ihtiyaçları doğrultusunda pazar dinamiklerine hakim bir müşteri ekibiyle çalışmak da bizim için oldukça kıymetli” diyor ve kazandıkları başarılarda Ingage’in katkısını şöyle değerlendiriyor; “Arçelik Global olarak 150’ye yakın ülkede satış ve pazarlama faaliyetleri gösteriyoruz. Amacımız faaliyet gösterdiğimiz pazarlarda tüketicilerimize doğru zamanda ve doğru şekilde ulaşmak, nihai olarak da marka bilinirliğimizi ve değerini yükseltmek. Bu hedeflere ulaşma yolculuğunda Ingage ile başarılı ve uyumlu bir iş ortaklığımız söz konusu.”

Ingage ortaklığıyla gelen global ödüller

Ford Trucks ve Arçelik Global’in, yeni pazarlara girerken hedef kitlenin mecra kullanımı ve alışkanlıkları hakkında Ingage’den aldığı içgörüler ve veriler, bu şirketlerin ajansla birlikte başarı getiren stratejiler ve medya planları oluşturmasına olanak sağladı. Bu çalışmalar sadece Türkiye’de değil, uluslararası yarışmalarda da karşılık buldu.

Ford Trucks 2019 Uluslararası Yılın Kamyonu (ITOY) ödüllü, çekicisi F-MAX’in lansman kampanyasıyla, yeni girilen Polonya pazarındaki hedef kitlenin tüketici içgörülerinden yola çıkarak Spotify’da özel bir proje olarak gerçekleştirildi. Bu proje 2020 yılında, tasarım dünyasının en eski ve en geniş kapsamlı ödüllerinden Hermes Creative Awards ve Ava Awards’tan kategorilerinin en iyisi olarak 2 Platin Ödül’ün sahibi oldu.

Gerçekleştirdikleri başarılı kampanyaların medya planlama, satın alma ve optimizasyon süreçlerinde Ingage ile güzel bir sinerji yakalayan Arçelik Global ise geçen yıl satışa yönelik performans kampanyası olarak gerçekleştirdiği Facebook CPAS Fransa ile hem Arçelik Global’in hem de Fransa’nın ilk Facebook “Collaborative Ad” başarısını kazandı. İspanya’da yaptıkları satış kampanyası ise Google’da başarılı bir vaka çalışması olarak yayınlandı.

Ingage’den e-ihracat yapmak isteyen markalara açık davet!

featured ingage
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Cannes Lions 2025'in ilk Grand Prix'leri sahiplerini buldu...
Cannes Lions 2025’in ilk Grand Prix’leri sahiplerini buldu…
WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

OpenAI, Apple'ın tasarım gurusu Jony Ive'yi transfer etti
Haberler
OpenAI, Apple’ın tasarım gurusu Jony Ive’yi transfer etti
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Dijital pazarlama iletişimi dünyasının en iyileri MIXX Awards sahnesinde ödüllendirildi
Haberler
Dijital pazarlama iletişimi dünyasının en iyileri MIXX Awards sahnesinde ödüllendirildi
İrem Alimoğlu
11 Nisan 2025
Marketing Türkiye 35 yaşında / II
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / II
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
WhatsApp'ta "Üçüncü mavi tik" dönemi başlıyor: Sevmeyeni çok olacak!
Haberler
WhatsApp’ta “Üçüncü mavi tik” dönemi başlıyor: Sevmeyeni çok olacak!
İrem Alimoğlu
21 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.