18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Veliler yüz yüze eğitim hakkında ne düşünüyor?
Haberler

Veliler yüz yüze eğitim hakkında ne düşünüyor?

Berçem Sultan Kaya
18 Eylül 2021
1 dk okuma

Okullar açıldı, öğrenciler sıralarında yerlerini aldı. Havucum.com tarafından gerçekleştirilen ankete göre, veliler kalabalık sınıf ortamlarından, maske ve mesafe kurallarını dikkate almayan öğrenci ve öğretmenlerden endişe duyduklarını belirtiyor. Buna karşın, ne olursa olsun, çoğunluk yüz yüze eğitime devam edilmesini destekliyor.
 
Okulların açılmasının ardından velilerle bir anket yapan Havucum.com, ebeveynlerin alınan önlemler ve yüz yüze eğitimle ilgili görüşlerini topladı.
 
Ankete katılan ebeveynlerin çocuklarının yüzde 27’si anaokulunda, yüzde 29’u ilköğretimde, yüzde 23’ü ortaokulda, yüzde 14’ü lisede ve yüzde 7’si de üniversitede eğitim görüyor. Bu okulların yüzde 84’ü devlet okulu, yüzde 14’ü ise özel okuldan oluşuyor. Katılımcılara çocuklarının kaç kişilik sınıflarda eğitim gördüğü sorulduğunda yüzde 40’ı 10-20 kişilik, yüzde 34’ü 20-30 kişilik, yüzde 19’u 30-40 kişilik ve yüzde 7’si ise daha kalabalık sınıflar cevabını veriyor.

Veliler ikiye bölünmüş durumda

Ankete göre katılımcıların yarısı COVID-19 önlemlerini yeterli bulurken kalan yarısı da yeterli bulmuyor. Önlemleri yeterli görmeyen öğrenciler de aynı şekilde kalabalık sınıf ortamlarından, maske ve mesafe kurallarını dikkate almayan öğrenci ve öğretmenlerden endişe duyduklarını belirtiyor. Ancak buna rağmen katılımcıların yüzde 80’i eğitime okullarda devam edilmesini tercih ediyor.
 
Yeni araştırmanın bulgularıyla ilgili görüşlerini aktaran Havucum.com Kurucu Ortağı Deniz Alpay, “Uzun bir aradan sonra okulların açılması tüm ülkede mutlulukla karşılandı ancak bazı endişeler hala varlığını koruyor. Anketimizden elde ettiğimiz veriler bu endişelerin fiziksel ve online eğitim arasındaki seçimde bir değişim yaratacak etkiye sahip olmadığını gösteriyor. Havucum.com olarak tüm öğrencilere yeni eğitim yılında başarılar diliyoruz” dedi.

“Çalışanların şirketlerden beklentisi net!” haberini okumak için tıklayın!

featured havucum.com Yüz yüze eğitim
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
İrem Alimoğlu
2 Temmuz 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
19 Haziran 2025
Brown - Forman Türkiye “Great Place to Work” olarak seçildi
Haberler
Brown – Forman Türkiye “Great Place to Work” olarak seçildi
Advertorial
10 Temmuz 2025
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
Haberler
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
Marketing Türkiye
7 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.