Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Envy Awards’da başvurular 2 Ekim’e kadar uzatıldı
Türkiye’nin ilk “Goodvertising” temalı reklam yarışması olan Envy Awards’ta başvurular 2 Ekim’e kadar uzatıldı.
Reklam sektörünün öncü derneklerinden Reklam Yaratıcıları Derneği ve sektörün önemli yayınlarından Marketing Türkiye iş birliğinde düzenlenen Envy Awards’un ikinci briefi Koruncuk Vakfı tarafından “Eğitime eşit erişim” başlığında verildi. Reklam yaratıcılarının “Profesyonel”, Reklamcılık öğrencilerinin ise “Genç RYD” kategorilerinde katılabildikleri yarışma ile her çocuğun eşit eğitim hakkına sahip olduğuna dikkat çekilmesi amaçlanıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Olumsuz eleştirileri yayınlamıyor” iddiasına Trendyol’dan açıklama
Dün Ekşi Sözlük’te açılan “Trendyol’un olumsuz eleştiri kabul etmemesi” başlığı bugün de gündemdeki yerini korudu. Başlıkta satıcılara dair eleştirileri yayınlamadığı iddiasıyla tepki toplayan Trendyol’dan konuyla ilgili Marketing Türkiye’ye özel açıklama geldi.
Trendyol’un konuyla ilgili yaptığı açıklamanın bir kısmı şöyle;
“Trendyol’dan alışveriş yapan müşterilerimizin ürünün kalitesine yönelik yorumları, beden/kalıp/boyut görüşlerini, kargoyla ilgili paylaşımları, ürün paketleme konularını, hatalı/yanlış/ eksik ürün gönderim durumunu, orijinallik sorgusunu, stok taleplerini ve ürün fiyatıyla ilgili tüm içerikleri olumlu veya olumsuz olarak değerlendirilmeden platformumuz üzerinden yayınlamaktayız. Bunların dışında kalan, küfür ve argo içeren ya da rakip markalara atıfta bulunan hiçbir yorum onaylanmamaktadır.”
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Bu mutfakta aşçı da garson da robot!
Çin’in Şangay kentinde bulunan Changning ilçesinde yemeklerin robotik kollar tarafından hazırlanıp sunulduğu ve yapay zekayla çalışan bir restoran hizmete açıldı. Yaklaşık 130 metrekare alana sahip restoranda 20’den fazla masa bulunurken, banka kartı, karekod ve dijital RMB gibi çeşitli seçeneklerle ödeme yapılabiliyor. Restoranda et yemekleri 8 Yuan’a (10,4 TL), sebze yemekleri ise sadece 3,5 Yuan’a (4,5 TL) satılıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
SocialBrands sosyal medyanın en başarılı markalarını açıkladı! Zirvede sürpriz bir isim var…
Markalar, gelenekselden dijital kanallara yönelen tüketicilerle buluşma hedeflerinde sosyal medyanın önemini her geçen gün daha çok fark ederken, sosyal medya için sürekli daha fazla zaman ve bütçe ayırıyor. Peki, sosyal medyaya verilen bu emeğin meyvelerini en çok hangi markalar topluyor? Yanıtlar SocialBrands’ten geliyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Twitter yalan haberlere savaş açtı
Twitter yalan haberlere savaş açtı
Twitter, sosyal paylaşım sitelerinin en büyük problemleri arasında gösterilen yalan haberlerle mücadele etmek için önemli bir adım attı.
Şirket, platformundaki yanlış bilgilerle daha proaktif bir şekilde mücadele etmek için Associated Press ve Reuters haber ajanslarıyla birlikte çalıştığını duyurdu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Üssel olarak büyüyen mecra?
Evlerimize kapalı kaldığımız, insanlarla aynı ortamda olma fikrinin bile bize yabancı geldiği uzun bir dönemi artık geride bırakmaya başladık. Dünyanın bazı kesimleri yüz yüze görüşmeleri engelleyen yasakları kaldırmaya ve mekanları geri açmaya başladı. Fakat ilginç bir şekilde video konferans uygulamalarının kullanımı artmaya devam ediyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Bir varmış bir yokmuş… WhatsApp merakla beklenen yeni özelliğini kullanıma sundu
Dijital mesajlaşma platformlarında gizlilik ve güvenlik önlemleri kullanıcıların elbette en çok önem verdiği konuların başında geliyor. Sosyal medya kullanıcılarının hayatına ilk kez Snapchat’le giren fotoğraf ve videoları yalnızca ”Bir Kez Görüntüleyebilme” özelliği ise her geçen gün farklı platformlarda karşımıza çıkmaya devam ediyor. Son zamanlarda kullanıcıları için birçok yenilik yapan WhatsApp da bir süredir test ettiği bu popüler özelliği nihayet kullanıma sundu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Çalışanlar yüz yüze iletişimi özledi!
Hibrit çalışma dünyası şekillenmeye başladıkça sanal toplantılar ve beraberinde gelen iş birlikleri, video konferans çözümleri hem çalışanlar hem de kurum sahipleri için önem arz etmeye başladı. Ipsos ve EPOS tarafından yapılan bir araştırmada, sanal toplantılarda haftada 7 saatten fazla zaman geçirdiğimiz ortaya çıkarken, geçtiğimiz yıl bu sürenin yalnızca 2 saat olduğuna da dikkat çekiliyor… Peki kurumların yüz yüze toplantılar yerine sanal toplantıları tercih ediyor oluşundaki tek gerekçe küresel pandemi koşulları mı? Sanal toplantılarda hangi deneyim noktaları iyileştirilmeli? Çalışanların pandemi sonrası dönem için beklentileri neler? Yanıtlar Bircom’dan ve Bircom CEO’su Can İlkhan’dan geliyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.