16 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
tiktok sosyal medya
Haberler

Bu defa TikTok rakiplerini kopyaladı!

Marketing Türkiye
5 Ağustos 2021
1 dk okuma

Formatı pek çok sosyal medya kanalı tarafından kopyalanan TikTok, bu kez taraf değiştirdi ve Snapchat’le hayatımıza giren bir özelliği platformuna taşıdı. Sosyal medya devi, bu özelliğe özgün bir dokunuş yapmayı da ihmal etmedi…

Snapchat’in başlatmış olduğu 24 saat kalıcı gönderi furyası kolay kolay sona erecek gibi durmuyor. Giriş yaptığımız hemen her sosyal mecrada karşımıza çıkan bu özellik Twitter’da pek tutmamış olabilir, ancak bu, TikTok için de çekici bir özellik olmadığı anlamına gelmiyor. TikTok bugün, kişilerin takipçileriyle iletişim kurmasının yeni bir yolu olarak TikTok Hikayeler’i duyurdu.

TikTok, pilot testin ne kadar süreceğini veya nihayetinde herkes için yayınlanıp yayınlanmayacağını söylemedi. Şimdilik ABD dışında ufak bir grupla test edilen özellik bir aksilik çıkmazsa birkaç haftaya kadar kullanılabilir gibi görünüyor.

https://twitter.com/MattNavarra/status/1422978662169710597

İlk kez, popüler sosyal medya danışmanı Matt Navarra tarafından keşfedilen yeni özellik, ekran görüntülerinden anlaşıldığı gibi diğer platformlardan aşina olduğumuza benzer bir kullanıma sahip.

Hikayeler’e TikTok dokunuşu

TikTok’un Hikayeler sürümünün kendisini farklılaştırdığı nokta ise kullanıcıların bir hikaye içeriği hakkında herkese açık bir şekilde yorum yapabilmesi olacak. Yapılan açıklamaya göre, belirli bir Hikaye’nin kaç kişi tarafından görüntülendiği ve yapılan yorumlar herkese açık olacak.

Hikayelerin eklenmesi, paylaşım yapmayan TikTok kullanıcılarının daha tanıdık bir format sayesinde, daha rahat hissedip platformda daha aktif olmasını sağlayacak. En azından TikTok’un amaçlarından biri bu. Bunun dışında TikTok, içerik oluşturuculara, daha gösterişli ve düzenlenmiş TikTok video gönderileri arasında hayranlarla rahat bir şekilde etkileşim kurmanın bir yolunu sağlamış olmayı da istiyor.

Ancak aynı zamanda şunu da hesaba katmak gerekir ki TikTok Hikayeler, reklamlar için yeni bir yüzey de sağlanmış oluyor.

Kaynak: Tech Crunch

featured TikTok
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
4 Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
5 Beymen yeni markasını tanıttı: Beymen Beauty Studio (BBS)
Beymen yeni markasını tanıttı: Beymen Beauty Studio (BBS)
Güncel Haberler
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! "Yapay kasık kılı iç çamaşırı" saatler içinde tükendi...
Kim Kardashian yine sınırları zorluyor! “Yapay kasık kılı iç çamaşırı” saatler içinde tükendi…
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Küresel inovasyonda yavaşlama sinyali: Türkiye üst-orta gelir grubunda 3. sırada
Haberler
Küresel inovasyonda yavaşlama sinyali: Türkiye üst-orta gelir grubunda 3. sırada
Sena Tufan
3 hafta önce
Influencer'lar artık algoritmalar için içerik üretecek
Haberler
Influencer’lar artık algoritmalar için içerik üretecek
İrem Alimoğlu
10 Ağustos 2025
Veriden stratejiye: Adjust ile mobil pazarlamanın yeni gerçekliği
Haberler
Veriden stratejiye: Adjust ile mobil pazarlamanın yeni gerçekliği
Advertorial
2 hafta önce
Şirketlerde "gölge yapay zeka" kullanımı artıyor!
Haberler
Şirketlerde “gölge yapay zeka” kullanımı artıyor!
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.