20 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

IFW ihracatı sıçrattı!

Marketing Türkiye
24 Şubat 2012
2 dk okuma

İstanbul Fashion Week’in (IFW) yakaladığı başarı, Türk moda endüstrisini 2023’te 10 milyar dolarlık markalı ihracat hedefine bir adım daha yaklaştırdı. İstanbul Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) önderliğinde Moda Tasarımcıları Derneği (MTD), Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) ve İstanbul Moda Akademisi (İMA) işbirliğiyle Taksim Tepebaşı’nda düzenlenen IFW ile İstanbul doyasıya moda coşkusunu yaşadı. IFW Komite Başkanı Volkan Atik, henüz altıncısı düzenlenen İstanbul Moda Haftası’na Amerika’dan Güney Afrika Cumhuriyeti’ne; Fransa’dan Kuveyt’e kadar 18 ülkeden 100 alıcının geldiğini ve sipariş verdiğini söylerek, Lübnan’dan Aishti, Kuveyt’ten La Mode Zone ve Paris’ten Lux&B gibi önemli alıcıların mercek altına aldığı IFW’nin önemli bir sıçrama gerçekleştirdiğini ifade etti. Volkan Atik, tasarım, moda ve marka kavramlarını aynı çatı altında buluşturan IFW’nin, sektörün marka ekonomisine dayalı büyümesinde önemli bir misyon üstlendiğini vurgulayarak, yakalanan ivmeyle halen 1 milyar dolar olan markalı ihracatın 2023’te rahatlıkla 10 milyar doları aşacağını bildirdi. Ünlü Fransız Kanalı TV5,  Arapça konuşulan ülkelerde en çok okunan dergilerin başında gelen Snob Al Hasna,  Sayidati, Living Well Magazine ve Haya gibi pek çok önemli yayın organının editörlerini ağırlayan IFW’nin hem moda endüstrisine, hem de kent ekonomisine ciddi hareketlilik kazandırdığını belirten Atik, bu yılki organizasyona ilişkin şu rakamları paylaştı: 

Rakamlarla IFW
• Taksim Tepebaşı’nda düzenlenen IFW’ye 1.5 milyon TL harcandı. 
• Tasarımcılar ile  Giovanne Gentile, Avva ve Berinza markaları toplam 17 defile düzenlediler.
• İMA Workshop’unda Ayaydın-Miroglio Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın ile Dice Kayek’in kurucuları Ayşe ve Ece Ege, Machka markasının oluşumundaki birlikteliklerini ve başarı hikayelerini anlattı. 
• 4 gün süren IFW’yi toplam 15 bin kişi izledi
• Defilelerde toplam 304 manken görev aldı. 
• Organizasyon süresince, iki bölümden oluşan çadırı ısıtmak için 28 bin 240 litre fuel oil kullanıldı. 
• Yurtdışından 100 satın alımcı IFW’yi izledi. 
• 11 ülkeden 50 yabancı ve 250 yerli basın mensubu ile 100’ün üzerinde blogger, IFW’deki gelişmeleri sıcağı sıcağına okur ve izleyicileri ile paylaştı. 
• Yerli davetliler IFW süresince yaklaşık 150 dolar, yabancı konuklar ise günde ortalama 300 dolardan dört gün süresince 1.200 dolar harcama yaptılar. 
• IFW’de yaklaşık 1,000  kişilik ekip, çadır kurulumunda, defilelerde, etkinlik koordinasyonunda, temizlik, güvenlik, teknik altyapının oluşturulmasında görev üstlendi. 
• IFW’nin kent ekonomisine sağladığı katkı toplamda 10 milyon doların üzerine çıktı.
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 İş dünyasında haftanın atamaları (7-13 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (7-13 Haziran)
4 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
Instagram’dan 8 yeni özellik
Instagram’dan 8 yeni özellik
Cannes Aslanlarının sahipleri belli olmaya devam ediyor: Grand Prix kazanan projeler hangileri?
Cannes Lions’da büyük ödüller sahiplerine ulaşmaya devam ediyor…
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
Haberler
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Warner Bros. Discovery’nin dijital yayın platformu Max artık Türkiye’de
Haberler
Warner Bros. Discovery’nin dijital yayın platformu Max artık Türkiye’de
İrem Alimoğlu
15 Nisan 2025
AI çağında liderlik: Problem çözmekten problem tasarlamaya
Haberler
AI çağında liderlik: Problem çözmekten problem tasarlamaya
Marketing Türkiye
20 Nisan 2025
Temu'da fiyatlar iki katına çıktı: Vergiler yüzde 145'e yükseldi
Haberler
Temu’da fiyatlar iki katına çıktı: Vergiler yüzde 145’e yükseldi
Sena Tufan
29 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.