15 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir tabak makarna hangi duyguların yerini doldurabilir?

Bir tabak makarna hangi duyguların yerini doldurabilir?

Gizem Yıldız
28 Haziran 2021
1 dk okuma

Barilla’nın makarnayı sevginin ifadesi olarak konumlandırdığı yeni reklam kampanyası yayına girdi. Yeni iletişim kampanyası kapsamında dünyanın dört bir yanında yayınlanan reklam filmlerinde sevgisini kelimelere dökmek yerine bir tabak makarna hazırlayarak ifade eden, hayatın içinden karakterlerin kalpleri ısıtan hikayeleri anlatılıyor.

İtalyan gastronomi kültürünün en önemli temsilcisi Barilla’nın duyguları odağına aldığı yeni reklam kampanyası yayınlandı. “Barilla. Sevginin İfadesi” söylemiyle yayına giren kampanyada sevgiyi kelimelere dökmeden ifade etmenin en lezzetli yolu seyirciyle paylaşılıyor. Kampanya kapsamında dünyanın dört bir yanında, 40 farklı ülkede yayına giren reklam filmlerinde; “seni seviyorum”, “seni özledim” veya “özür dilerim” gibi, kimi zaman dile getirmesi zor cümleler, yerini bir tabak makarnaya bırakıyor.

“Kelimeler olmadan ne söyleyebiliriz?” sorusuyla başlayan reklam filmleri, sevdiği kişiye karşı hislerini bir tabak makarna hazırlayarak ifade eden karakterlerin kalplere dokunan hikayelerini paylaşıyor. Pandemi nedeniyle sevdiklerimizden uzakta, olağandışı bir süreçten geçtiğimiz bu zorlu günlerde sevginin birleştirici gücüne vurgu yapan reklam kampanyasında genç bir erkeğin geç saatte yorgun halde işten dönen eşine, bir restoranın mutfağında şef olarak çalışan babanın küçük oğluna hazırladığı makarna tabağıyla sevgisini ifade edişi anlatılıyor. Reklam filmleri, uzun yıllardır Barilla’yla özdeşleşen sinematik anlatımıyla dikkat çekiyor.

Son yıllarda yayınlanan reklam filmlerindeki ünlü konuklarla dikkat çeken Barilla, yeni kampanyasında bu kez hayatın içinden karakterlere ve bu karakterlerin arasındaki duygusal bağlara odaklanıyor. Unutulmaz İtalyan filmi Hayat Güzeldir’in (La vita è bella) film müziğinin Noa tarafından yeniden yorumlandığı “Beautiful That Way” adlı şarkının kalpleri ısıtan görüntülere eşlik ettiği kampanya filmleri Publicis İtalya imzası taşıyor. Yönetmen koltuğunda ise ünlü yönetmen Saverio Costanzo oturuyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Barilla

Reklam Ajansı: Publicis İtalya

Yapım Şirketi: BRW

Yönetmen: Saverio Costanzo

barilla publicis italya
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete'de yayımlandı...
Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete’de yayımlandı…
4 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
5 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Güncel Haberler
SoHo’da acı veren statü oyunu: Hermès Birkin çantaya uzanabilirsiniz ama alamazsınız!
SoHo’da acı veren statü oyunu: Hermès Birkin çantaya uzanabilirsiniz ama alamazsınız!
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Haberler
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
İrem Alimoğlu
16 Temmuz 2025
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım...
Haberler
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım…
Sena Tufan
15 Temmuz 2025
Superman sayesinde "köpek sahiplenme" aramaları yüzde 500 arttı
Haberler
Superman sayesinde “köpek sahiplenme” aramaları yüzde 500 arttı
Nafizcan Önder
16 Temmuz 2025
Türkiye'nin ilk yabancı müzik radyosu Metro FM 33 yaşında!
Haberler
Türkiye’nin ilk yabancı müzik radyosu Metro FM 33 yaşında!
Marketing Türkiye
10 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.