9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sütaş beş yılda iki kat büyümeyi hedefliyor
Haberler

Sütaş beş yılda iki kat büyümeyi hedefliyor

Marketing Türkiye
29 Ocak 2015
2 dk okuma

Kuruluşunun 40. yılını kutlayan süt ve süt ürünleri markası Sütaş, Four Seasons Bosphorus’ta düzenlediği bir basın toplantısıyla geride bırakılan 40 yılı değerlendirdi. Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz’ın ev sahipliği yaptığı toplantıda 40. yıl kutlamaları çerçevesinde hayata geçirilen “Çiftlikten Sofralara Doğal Lezzet-Sütaşkı” kampanyasının ilk reklam filmi de basın mensuplarına izletildi. 
Toplantıda İPSOS’un gerçekleştirdiği marka izleme araştırması da paylaşıldı. Buna göre Sütaş’ın Türkiye’de ürünlerini her 10 hanenin 8’ine ulaştırdığı ve son beş yılda iki kat büyüdüğü, 2020 yılına kadar 300 milyon dolar daha yatırım yaparak cirosunu 2 milyar dolara çıkaracağı belirtildi. Sütaş’in ayrıca, 2014 yılında pazar payını yüzde 16’ya ulaştırdığı, bir önceki yıla göre yüzde 18 büyüyerek 2,2 milyar TL ciro gerçekleştirdiği de açıklandı. 

Sütten kazandığını süte yatırmaya devam edecek  
Son 5 yılda 250 milyon dolar yatırım yaptıklarını, 2020 yılına kadar 300 milyon dolar daha yatırım yapacaklarını açıklayan Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz, Sütaş’ın gelecek planları hakkında şunları söyledi: “Sütten kazandığımızı süte yatırmaya devam edeceğiz. İnşaat çalışmaları başlayan Tire Fabrikası’nı 2016 başında, üretici ve mesleki eğitim faaliyetleriyle altyapı çalışmalarını başlattığımız Bingöl projemizi de 2017 yılında hayata geçirmeyi hedefliyoruz.” Muharrem Yılmaz, Makedonya ve Romanya’dan sonra yurtdışı yatırımlarına devam edeceklerini belirterek,  Sütaş’ın 50. yılında dünyanın ilk 25 süt ürünleri şirketi arasına girmesini hedeflediklerini vurguladı. 

Beş yılda iki kat büyüyen Sütaş’ın çalışan sayısının ise 4 bin 800 kişiye ulaştığının ifade edildiği toplantıda, Yılmaz şu açıklamayı yaptı: “Sütaş’ın yönetim kadrosunda 200 müdür yer alıyor. Üst yöneticinin ortalama kıdemi ise 11 yıl. Yönetim kadromuzun yüzde 70’i şirketimiz bünyesinden yetişti. Girişimcilik ve inovasyon kültürünü koruyup geliştmeye önem veriyoruz. Şirketimizin kuruluş sermayesi innovasyonlar ve yenilikçiliktir” dedi.  

Toplantıdan izlenimler…
Bir süre önce halkla ilişkiler ajansıyla yollarını ayıran Sütaş’ın 40. yılı dolayısıyla gerçekleştirilen toplantısı markanın Kurumsal İletişim birimi tarafından organize edildi.  PR ajansı olmamasına karşın Four Seasons Bosphorus’ta gerçekleşen toplantıya yoğun bir medya katılımı vardı. Toplantı Sütaş ürünleriyle zenginleştirilen bir kahvaltıyla başladı. Zamanında başlayan toplantıda tek konuşmacı Sütaş Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz oldu. Hazırlanan sunumda “milyon/milyar” gibi ibarelerin yer almaması Yılmaz’a zor anlar yaşatırken sunumun uzunluğu dikkat çekti. Bu uzun sunumun ardından toplantı soru-cevap bölümüyle son buldu. 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
3 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
4 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
5 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Bill Gates, servetinin yüzde 99'unu bağışlayacak!
Bill Gates, servetinin yüzde 99’unu bağışlayacak!
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

En etkili kampanyalar Effie Türkiye'de ödüllendirildi
Haberler
En etkili kampanyalar Effie Türkiye’de ödüllendirildi
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Neden semt pazarlarından vazgeçemiyoruz?
Haberler
Neden semt pazarlarından vazgeçemiyoruz?
Sena Tufan
4 hafta önce
RTÜK'ten Sözcü TV'ye 10 gün ekran karartma cezası
Haberler
RTÜK’ten Sözcü TV’ye 10 gün ekran karartma cezası
İrem Alimoğlu
27 Mart 2025
Zorlu Holding’den “Ramazan Tebriği” krizine ilişkin ilk açıklama geldi
Haberler
Zorlu Holding’den “Ramazan Tebriği” krizine ilişkin ilk açıklama geldi
Marketing Türkiye
1 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.