2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Haberler

Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Gizem Yıldız
10 Haziran 2021
2 dk okuma

Nef’in halkla ilişkiler ajansı Bernaylafem oldu

  • Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Nef’in halkla ilişkiler ajansı Bernaylafem iletişim ve Marka Yönetimi oldu. Ajans, Nef’in medya ilişkileri, stratejik danışmanlık başta olmak üzere tüm projelerinin iletişim alanlarında danışmanlığını üstlenecek.

PİAR İletişim’den iki yeni iş birliği

  • Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Simon-Kucher & Partners İstanbul Ofisi, yeni dönem iletişim çalışmaları için PİAR İletişim’i seçti. PİAR İletişim bu iş birliği kapsamında Simon-Kucher & Partners’a, stratejik iletişim danışmanlığı çatısı altında medya ilişkileri, lider iletişimi, içerik yönetimi ve yaratıcı dijital pr iletişimi konularında danışmanlık hizmeti sunacak.

PİAR İletişimin yeni dönem iletişimleri için anlaştığı bir diğer marka Ingage oldu. PİAR İletişim bu iş birliği kapsamında yeni nesil dijital medya ajansı Ingage’e stratejik iletişim, medya ilişkileri, lider iletişimi, pazarlama iletişimi, içerik yönetimi ve dijital PR konularında danışmanlık verecek.

Ballstad Jellybon’a güvendi

  • Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Jellybon müşteri portföyüne Ballstad‘ı da ekledi. Jellybon, Ballstad ile yaptığı iş birliği kapsamında markaya iletişim stratejisi, reklam kampanyaları, sosyal medya yönetimi ile ATL-BTL kreatif uygulamaları alanında hizmet verecek.

Vileda Türkiye, sosyal medya yönetimi için Purplemurple’ı seçti

  • Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Vileda Türkiye sosyal medya yönetimi için tercihini Purplemurple’dan yana yaptı. Purplemurple, Vileda’ya sosyal medya yönetimi ve influencer pazarlaması alanlarında hizmet verecek.


Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı müşteri portföyünü genişletiyor

  • Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Türkiye’nin ilk sağlıklı atıştırmalık markası olan GekoO’nun iletişim ajansı Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı oldu. Ajans aynı zamanda, 23 yıldır ilaç sektörü alanında faaliyet gösteren ve yerli üretimde önemli bir konuma sahip olan GEN’e, halka arz sürecinde iletişim ve stratejik danışmanlık desteği vermeye başladı.

Bernaylafem Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı featured jellybon Piar İletişim Purplemurple
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple, Siri’yi “arama motoruna” dönüştürmeye hazırlanıyor
Haberler
Apple, Siri’yi “arama motoruna” dönüştürmeye hazırlanıyor
Nafizcan Önder
4 Eylül 2025
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Haberler
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
İrem Alimoğlu
9 saat önce
Taylor Swift’ten müzik tarihine geçen rekor: 100 milyonluk kulüpte ilk kadın!
Haberler
Taylor Swift’ten müzik tarihine geçen rekor: 100 milyonluk kulüpte ilk kadın!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
SEO’dan GEO’ya geçiş: Markalar yapay zeka çağına nasıl ayak uyduruyor?
Haberler
SEO’dan GEO’ya geçiş: Markalar yapay zeka çağına nasıl ayak uyduruyor?
İrem Alimoğlu
27 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.