20 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
10 Mayıs 2021
3 dk okuma

WhatsApp “sözleşme dayatmasından” vaz mı geçiyor?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

WhatsApp şubat ayında sözleşme dayatmasından kısmi geri adım atıp son tarihi 15 Mayıs’a uzatmıştı. Son tarihe sayılı günler kala WhatsApp’tan yeni bir adım geldi. 15 Mayıs’ta sözleşmeyi onaylamayan hesapların silineceğini duyuran WhatsApp yeni açıklamasında sözleşmeyi onaylamayan kullanıcıların hesaplarının ilk etapta kapatılmayacağını ancak kısıtlamaya gidileceğini ve 120 günün ardından hesapların silineceğini duyurdu. Bu açıklama WhatsApp’ın adım adım sözleşme dayatmasından vazgeçeceği yorumlarına neden oldu…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Tüketiciler kozmetikte devrim istiyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Kozmetik markalarının hayvanlar üzerinde uyguladığı işkenceye dikkat çeken Save Ralph adlı kısa film, son günlerde sosyal medyanın en çok konuşulan konularından biri haline geldi. Hayvanlara yapılan acımasız deneylere dikkat çeken film, son yıllarda önemi giderek artan vegan ve hayvanlar üzerinde test edilmemiş ürünlerin tercih edilmesi gerekliliğini bir kez daha gündeme getirdi. Tüketiciler de, artık insan, çevre ve hayvanlara saygılı ürünlerin pazarda daha fazla yer almasını istiyor. Bu anlamda, tercih edilecek kozmetik markalarının sertifikalı olması, hayvanlar üzerinde denenmiş olmaması tüketicilerin öncelikleri arasında yer bulmaya başladı. Gelin hayvanlar üzerinde yapılan testlere ilişkin açıklamalarda bulunan Laber Organik Genel Müdürü Levent Kahrıman neler demiş birlikte inceleyelim…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Seyahat iştahı katlanarak artıyor

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Aşılama çalışmaları ve yazın gelişiyle birlikte insanlar evden çıkmak için cesaret kazanıyor. Uluslararası yönetim danışmanlığı şirketi Simon-Kucher & Partners’ın salgın sonrası otel, turizm ve eğlence sektöründeki değişen tüketici alışkanlıklarını inceleyen araştırma sonuçları da 2021’de seyahat talebinin önemli ölçüde artacağını gösteriyor. Araştırmaya göre 100 kişiden 71’i önümüzdeki dönemde tatil amaçlı yolculuğa sıcak baktığını açıklıyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Türkiye’de medya ve reklam yatırımları umut verici!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Sektörün merakla beklediği “Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2020 Yılı Raporu” geçtiğimiz günlerde açıklandı. Sonuçlar hem şaşırtıcı hem de umut verici. Rapora göre mecra dışı reklam yatırımlarıyla beraber, toplam medya ve reklam yatırımları bir önceki yıla göre yüzde 24 oranında büyüyerek 17 milyar 469 milyon TL oldu. Sektörün önde gelen dernekleriyle bu umut verici tabloyu değerlendirdik.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

CEO’lar büyüme stratejilerini değiştirdi

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Dönüşüm süreçlerinde en büyük sınavı hep liderler verir. Bu dönüşüm furyası belki yeni başlamadı fakat epey bir zaman daha bizimle olacak gibi görünüyor. Uluslararası denetim ve danışmanlık şirketi EY (Ernst & Young) CEO’ların gelecek 12 aylık dönem için neler planladığını araştırdı. Gelin araştırmanın sonuçlarına daha yakından bakalım…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Uzaktan çalışanlar pandeminin ardından nasıl bir çalışma modeli istiyor?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Pandemi öncesi döneme dek uzaktan çalışma modeli iş hayatının gündem maddeleri arasında yer almazken bugünün en önemli gündemlerden biri. Başlangıçta çevik ve hızlı kararlarla bir anlamda deneme sürecinin yaşandığı uzaktan çalışmada bir yılı geride bıraktık. Pandemi sürecinin ardındansa iş yapış şekillerimizde geçmişe göre büyük farklılıklar olacağı hem işverenlerin hem de çalışanların malumu… Peki, toplum pandemi sonrasında uzaktan çalışma modelinin devam etmesini istiyor mu? Kamu ve özel sektör çalışanlarının beklentileri arasında ne gibi farklar var? Yanıtlar Bursa Uludağ Üniversitesi İİBF Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü Yönetim ve Çalışma Psikolojisi ABD Öğretim Üyesi Aşkın Keser’in öncülüğünde gerçekleştirilen araştırmada…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

CEO'lar ne istiyor? Ernst & Young featured gizlilik sözleşmesi hayvanlara saygılı kozmetik ürünleri laber organik medya ve reklam yatırımları Save Ralph seyahat talebi Simon-Kucher & Partners uzaktan çalışma iş modeli WhatsApp
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Güncel Haberler
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Dünyanın en iyileriyle aynı sahnede! Toprak, Red Bull Kutusunda Kanatlandı
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Markalı perakendede indirimler çare olmadı: Satışlarda kan kaybı sürüyor
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Topshop, “See Now, Buy Now” defilesiyle yedi yıl sonra geri döndü
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Elektrikli araçlarda ÖTV oranı yüzde 10'dan yüzde 25'e çıktı!
Haberler
Elektrikli araçlarda ÖTV oranı yüzde 10’dan yüzde 25’e çıktı!
Sena Tufan
4 hafta önce
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Haberler
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
İrem Alimoğlu
16 Haziran 2025
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Marketing Türkiye
14 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.