26 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
3 Mayıs 2021
3 dk okuma

Social Media Awards Turkey 2021 Jürisi kazananları belirledi

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif veriler ve jüri değerlendirmesiyle ölçen en kapsamlı yarışma Social Media Awards Turkey 2021’de Büyük Jüri kazananları belirlemek için online olarak bir araya geldi.

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle bu yıl beşincisi düzenlenen Social Media Awards Turkey 2021, Jürisi, Jüri Başkanı Lize Karaboğa’nın öncülüğünde 1 Mayıs Cumartesi online olarak bir araya geldi. Jüri yarışmaya 24 kategoride başvuran 810 iş arasında finale kalan işleri değerlendirerek kazananları belirledi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Ramazan e-ticaretin fenomenlerini değiştirdi

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Pandemi kapsamında alınan önlemlerin ardından uygulanan saat kısıtlaması ve sokağa çıkma yasağı, hem e-ticaretteki satış adetlerini hem de alışverişin zaman dilimini değiştirdi. E-ticaretteki en aktif zaman aralığı adeta yeniden düzenlenirken, bu yılın Ramazan ayında neredeyse tüm ürün gruplarının satışlarında artış yaşandı. Hem dünyanın hem de Türkiye’nin ilk dijital pazarlama teknoloji ve servis sağlayıcılarından Related Digital’in verilerine göre; 19:00-22:00 saatlerini kapsayan e-ticaretteki en aktif zaman aralığı değişti. Tabii roller de… TÜİK’in 2020 dijital verileri erkeklerin e-ticaret satın alma oranlarının kadınlara oranla 7 kat fazla olduğuna işaret ediyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

İK’cılar uzaktan çalışmayla sınanıyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Salgının getirdiği esnek çalışma modelleriyle ofisten bağımsız çalışmanın mümkün olduğunu uzun zamandır biliyoruz. Fakat sosyal hayatın kısıtlanmış olması ve dijital yorgunlukla birlikte çalışanlarda motivasyon eksikliğine sebep olduğunu da görüyoruz. Marketing Türkiye için 365 Derece Araştırma’nın Danışmanları Prof. Dr. Beril Durmuş, Dr. Murat Bolelli ve Dr. Hüseyin Ekizler tarafından gerçekleştirilen “İK Perspektifinden COVID-19 Araştırması” yeni çalışma düzeninden çalışanlar nasıl etkilendi? Hangi kuşaklarda ilgi kaybı daha yüksek? İK yöneticileri çalışanları nasıl motive edebilir? sorularını yanıtlıyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Hayatı kolaylaştıran dijital uygulamalar

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Zamanla daimi bir yarış halindeyiz. Her ne kadar “multitasking” çağın bir zorunluluğu haline gelse de bu yeteneğe herkes sahip değil. Akışa yetişmeye çalışırken bazı şeyleri gözde kaçırabiliyor ya da hataya meyledebiliyoruz. Bu noktada devreye hayatı kolaylaştıran dijital uygulamalar giriyor. Generali Sigorta hem ekipçe hem de bireysel kullanılabilecek zaman yönetimi ve şifre güvenliği gibi pek çok konuda hayatı kolaylaştıran dijital uygulamaların en iyilerine işaret ediyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Kripto paraya güveniyor muyuz?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Ülkemizde blockchain teknolojileri henüz tam anlamıyla idrak edilememiş olmasına rağmen “kripto para” pek çok kişinin dikkatini çekmeyi ve yatırım almayı başarmıştı. En son yaşanan “Thodex” vakası konunun eskiye nazaran çok daha fazla gündeme gelmesini sağlarken, toplumun kripto paraya ve yatırımlarına duyduğu güven de büyük merak konusu. Sorunun yanıtı ise havucum.com’un kripto para özelinde yaptığı online araştırmadan geliyor…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Uzaktan çalışanlar ofise dönmek istiyor mu?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Son bir yıldır hayatımızın tam ortasında duran uzaktan çalışma kavramanın pandemi sonrasında da hayatımıza yeni çalışma modellerini dahil edeceği kaçınılmaz bir gerçek. Bu nokta da işverenler ve liderler kadar çalışanların da aktif bir rol alacağı da aşikâr. Peki uzaktan çalışanlar hâlinden memnun mu? Çalışanlar nasıl bir çalışma modeli tahayyül ediyor ve beklentileri neler? Yanıtlar Harvard Üniversitesi tarafından gerçekleştirilen araştırmadan geliyor…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

365 Derece Araştırma BoomSonar Dr. Hüseyin Ekizler Dr. Murat Bolelli featured Generali Sigorta Kripto para Prof. Dr. Beril Durmuş Social Media Awards Turkey Thodex
1 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
2 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
3 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
4 Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
5 TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
Güncel Haberler
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MAC, yeni global elçisi Doja Cat’e ruj “yedirdi”
Haberler
MAC, yeni global elçisi Doja Cat’e ruj “yedirdi”
Sena Tufan
9 Eylül 2025
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Spotify'a mesajlaşma özelliği geliyor: 16 yaş ve üzeri kullanabilecek
Haberler
Spotify’a mesajlaşma özelliği geliyor: 16 yaş ve üzeri kullanabilecek
İrem Alimoğlu
27 Ağustos 2025
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.