19 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
23 Nisan 2021
3 dk okuma

Nesquik’ten sürdürülebilir gelecek hamlesi!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Nesquik, sürdürülebilir bir gelecek için tüm ambalajlarındaki plastik pipet kullanımına son vererek kağıt pipete geçişini tamamladı. Hem dünyada hem Türkiye’de aromalı sütler pazarında öncü bir uygulamaya imza atan  Nesquik Süt’ün, doğaya saygılı kağıt pipetli ürünleri Nisan ayı itibariyle raflarda yerini almaya başladı.

Türkiye’nin en sevilen çocuk markalarından Nesquik, Nisan ayı itibariyle tüm ambalajlarındaki plastik pipetleri kağıt pipetler ile değiştirdi. Yıllık yaklaşık 40 milyon adet plastik pipetin kullanımına son veren marka, bundan böyle Nesquik süt ürünlerinin tamamını kağıt pipetle tüketicisine sunacak. Kullanılan kağıt pipetler yalnızca Orman Yönetimi Konseyi (FSC) sertifikalı üreticilerden, kimyasal işleme maruz bırakılmadan doğada çözünebilen ağaç selülozu kullanılarak tedarik edilecek. Çocukları kağıt pipetle tanıştıracak olan Nesquik, doğaya saygılı yeni uygulamasıyla, çocukların doğaya karşı sorumluluk bilinci geliştirmelerine katkı sağlayacak.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Artık aşkın ön koşulu naturalizm

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Kullanıcılarına ilgi alanları, önemsedikleri konular ve tercihleri gibi gerçek hayatta önemsedikleri konular hakkında sorduğu detaylı sorular ile eşleşme sağlayan OkCupid, kullanıcılarının iklim değişikliği ve çevresel tehditlere bakış açısını araştırdı. Uygulama üzerinde özel grup oluşturan ve kullanıcılara profillerine iklim değişikliği savunucusu rozeti ekleyebilme özelliğini sunan uygulama, bu alanda paylaşılan 7.5 milyondan fazla yanıtı inceledi. Gençlerin verdiği yanıtlar ise umut verici… Verilere göre son 4 yıl içinde (Ocak 2017-2021) kullanıcıların iklim değişikliği ve çevre üzerine yaptığı sohbetlerde yüzde 456 artış yaşandı. Uygulamayı kullanan her 10 bekardan 9’u ise eşleştiği kişinin gezegenimize karşı duyarlı olmasını istiyor. 

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Effie Türkiye’de 2021 finalistleri açıklandı

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Bu yıl 13. kez düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’nde ön eleme süreci tamamlandı.

Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle düzenlediği, Effie Türkiye’de finalistler açıklandı. Finale kalmaya hak kazanan başvurular, Effie Türkiye web sitesinde yayınlandı. Pazarlama ve iletişim alanında dünyanın en zorlu ve itibarlı yarışması olarak kabul edilen Effie’nin Türkiye ayağında, bu yıl 27’si sektörel, 15’i özel olmak üzere, toplam 42 kategoride başvuru kabul edildi. Ön eleme süreci bu yıl da online olarak gerçekleştirildi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Ürün ve deneyimler üzerinde kalıcı etkiler bırakacak Covid trendleri

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Son 12 ayın zorlu geçtiğini söylemek, yaşananları hafife almak olur. Gücünü, ileride bizi nelerin beklediği üzerine düşünerek toplayan iyimserler olarak geçen yılın bardağı dolduran yönlerine odaklanıyoruz. Pandemi bir hayli yıkıma yol açtı. Ancak aynı zamanda, tüketici davranışında görülen ve pazarlamanın geleceğini şekillendiren değişimleri de açığa çıkardı.

Bu değişimlerin temel nedeni, evde geçirdiğimiz zamandı. Bu sürede çalışma, alışveriş yapma ve yaşama şeklimiz tamamen değişti. Kendimizi ifade etme ve içeriklerden ürünlere kadar her şeyi tüketme şeklimizi etkiledi. Kullanıcılarla birlikte işletmeler de bu değişikliklere ayak uydurdu. Markaların, tüketicilerle bağlantı kurmak için yaratıcılığını konuşturarak yeni ve daha anlamlı yöntemler bulması gerekti.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Effie Türkiye featured naturalizm Nesquik tüketici trendleri
1 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
2 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
3 SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
4 TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
5 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Haberler
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
Haberler
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
İrem Alimoğlu
29 Ekim 2025
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar...
Haberler
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar…
Sena Tufan
9 Kasım 2025
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Haberler
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Nafizcan Önder
18 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.