7 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
BAREM kurumsal kimliğini yeniledi
Haberler

BAREM kurumsal kimliğini yeniledi

Marketing Türkiye
26 Aralık 2014
1 dk okuma

Araştırma şirketi BAREM kurumsal kimliğini yeniledi. BAREM yeni kimliğinin temel taşlarını  yeni nesil araştırma yaklaşımlarıyla ulaşılan bilgi, içgörü, öngörü ve aksiyon olarak belirledi. Yeni kurumsal kimlikleri hakkında bilgi veren BAREM Yönetim Kurulu Başkanı Pervin Olgun, 1982 yılından beri sakin, düzenli ve güvenilir kimliğine uyan mavi rengi sahiplenen BAREM’in bundan böyle “kırmızı” rengiyle araştırmaya olan tutkusunu ifade edeceğini söyledi.

Olgun kurumsal kimliğin yenilenme sürecini ise şöyle anlattı: “Yeni vizyonumuzu yansıtması için kurumsal kimliğimizi değiştirmeye karar verince ilk referansımız, bizzat yürüttüğümüz Türkiye’de renklere yüklenen anlamları irdeleyen araştırmamız oldu. O araştırmada görüştüğümüz kişilerden çeşitli renklerin koku, tad, kategori ve özellikle de  duygu çağrışımlarını almıştık. Mavi en sevilen, huzur ve güven veren ve dingin bir renktir aslında. Ancak artık bizim araştırmaya olan sevgimizi, tutkumuzu anlatmakta ve bizi öne çıkarmakta yetersiz kaldığını fark ettik. Biz 32 yıldır kaliteli ve güvenilir bir firmayız, bu değişmeyecek. Ama bu güvenin üstüne Kırmızı ile aşkımızı, tutkumuzu daha iyi anlatacağız”.

BAREM kurum kimliğini hazırlayan HAVAS Worldwide Kreatif Direktörü Ergin Binyıldız ise “BAREM kurum kimliği değişikliği için bize başvurduğunda araştırmayı ve BAREM’i biraz daha derinlemesine anlama şansımız oldu. Fark ettik ki araştırma sadece bilgiden ibaret değil. Müşteri araştırmayı yalnızca bilgi almak, bazı sayı ve oranları görmek için değil, bir sonraki adımını planlamak için yaptırıyor” dedi. Binyıldız, “Yeni logoda BAREM’in farklı olma, öne çıkma, en iyisi için çalışma tutkusunu gerek logotype, gerekse kırmızı renk ile yansıtmaya çalıştık” diye konuştu.

1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gizli müşteri uyarıyor: "Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!"
Haberler
Gizli müşteri uyarıyor: “Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!”
Nafizcan Önder
31 Mayıs 2025
LEGO Türkiye İstanbul'u oyun moduna aldı!
Haberler
LEGO Türkiye İstanbul’u oyun moduna aldı!
Sena Tufan
3 hafta önce
Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Araştırma
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.