16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
24 Mart 2021
4 dk okuma

Cesur bir araştırma: Yüzde 65’imizin ruh sağlığı bozulmuş

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Araştırmayı Sabri Ülker Vakfı yapmış, ABD’den (NAMI, National Alliance on Mental Illness) verilerini de kullanmış. Çalışmada derki ABD’deki veriler Türkiye’dekilere benzerlik gösteriyor.

Türkiye COVID-19 Ruh Sağlık Barometresi araştırması sonuçlarına göre; genel kaygı düzeyinde yüzde 86 oranında bir artış saptanırken sağlığının diğer insanlara oranla risk altında olduğu kaygısını taşıyan insanlarda yüzde 50 oranında artış olduğu belirtiliyor. 

Küresel sağlık krizi ve ekonomik durgunluk ruh sağlığını yüksek oranda etkiliyor. Stres, uyku düzensizliği, gelecek kaygısı, anksiyete ve hayata karşı umutsuz yaklaşım ilk sıralarda yer alıyor.

Araştırmalar, salgın döneminde özellikle klinik olarak ruh hastalığı teşhisi konan insanların intihar oranlarında bir artış yaşanabileceğine dikkat çekiyor.

Ruh sağlığına yatırım yaparak her bireyin gelecek için umudunu yeniden kazanmasının sağlanması ve toplumların daha sağlıklı, ekonomik olarak üretken ve sosyal açıdan uyumlu hale gelmesi de ülke yönetimlerinin sorumluluğu.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

TikTok’tan kullanıcılarına yeni uyarı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

İnternet üzerinde hızla yayılan yanlış bilgi oranı epey arttı. Bir süredir sosyal medya uygulamalarının da gündeminde olan bu konuyla ilgili bazı önlemler alınıyor. Yani sosyal medya kullanıcılarının gerçek bilgiye ulaşabilme hakkını baki tutmaya çalışıyorlar. Konuyla ilgili harekete geçen TikTok, “Gerçekleri Bil” adlı yeni doğrulama özelliğini duyurdu. Bu özellik kapsamında içeriğin doğruluğunu değerlendirebilmek adına doğrulama kuruluşu Teyit.org ile iş birliği yapıldı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Burdur Gölü’nü işte böyle tükettik!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Bugün Başarsoft Instagram hesabından Burdur Gölü’nün yıllar içinde gerçekleşen dramatik azalmasına dair bir video paylaştı. Son halinde kurumaya yüz tuttuğu görülen gölün 1984 yılından bu yana yüksekliğinin yaklaşık 15 metre azaldığı belirtiliyor.

Başarsoft’un “Dikkatli tüketelim, hesabını gelecek nesiller ödemesin” mesajıyla paylaştığı Burdur Gölü uydu görüntüsü, 1984 yılından 2020 yılının sonuna kadar Burdur Gölü su seviyesindeki (yüksekliği) yaklaşık 15 metre azalmayı çarpıcı bir şekilde ortaya koyuyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Zorlu PSM’nin yeni online radyosu “Vestel PSM Radyo” yayın hayatına başladı

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Dijital içeriklerle sanatseverlere her alandan ulaşmayı sürdüren Zorlu PSM’nin Vestel sponsorluğu ve Karnaval Medya Grubu iş birlikteliği ile hayata geçirdiği yeni performans alanı Vestel PSM Radyo yayın hayatına başladı. Sahnelerinin ruhunu Vestel PSM Radyo’ya taşıyan Zorlu PSM, online radyosu ile müziğe ve kültür sanata yepyeni bir alan daha kazandırıyor.

Kültür sanata erişimin herkes için erişilebilir olmasının öncelikleri arasında yer aldığını belirten Zorlu PSM Genel Müdürü Filiz Ova, yeni performans alanları olarak tanımladıkları Vestel PSM Radyo ile ilgili “Radyo 125 yıldır varlığını sürdüren ve her daim gelişen teknolojik trendlerle kendini yenileyen bir kitle iletişim aracı. Günümüzde gezegenin yüzde 95’ine ulaşıyor. Yakın zamanda yapılan Nielsen araştırması gösteriyor ki katılımcıların yüzde 83’ü pandemi döneminde daha çok radyo dinliyor. RTÜK araştırması ise katılımcıların yüzde 67 oranında özellikle mobil cihazlardan dinlendiğini gösteriyor. 15-24 yaş aralığının yüzde 38,4’ü, 25-34 yaş aralığının yüzde 40,4’ü ve 35-44 yaş aralığının yüzde 40,7’si evinde ya da iş yerinde radyo bulunduruyor. Radyo altın çağını yaşıyor diyebiliriz. Tüm bu verilerin yanında radyonun herkese erişilebilir olmasını Zorlu PSM olarak özellikle önemsiyoruz. Bu yönüyle PSM sahnelerini radyomuza taşıyacak ve böylelikle içeriklerimizi 24 saat izleyicilerimize ulaştırabileceğiz” diyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Tüketiciler restoranlara tepkili peki ama neden?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Pandeminin ilk günlerinden bu yana toplumun sürece ilişkin nabzını tutan Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 48. dönem verileriyle vatandaşların; kontrollü normalleşmeye desteğine, yeme- içme mekanlarının yeniden açılmasına ilişkin değerlendirmelerine ve kuralların uygulanmasına dair görüşlerine ışık tutuyor.

Araştırma; yeme-içme mekanlarında kurallara uyulma konusunda olumlu bir resim çizmiyor… Vatandaşların yüzde 44’ü bu işletmelerde kurallara uyulmadığını ifade ederken, tersini düşünenlerin oranı yüzde 32 ile sınırlı kalıyor. Bu durumun etkilerinin önümüzdeki günlerde yakından hissedilmesi olası olarak değerlendiriliyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

İstanbul Üniversitesi İşletme Kulübü Reklam ve Pazarlama Zirvesi’21 başlıyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Kulübü tarafından düzenlenen ve gelenekselleşen Reklam ve Pazarlama Zirvesi bu yıl da katılımcılarını bekliyor. Firmaların pazarlama stratejileri, yeni nesil pazarlama trendleri, reklamcılık ve pazarlama dünyasının geleceği gibi birçok konunun ele alınacağı Reklam ve Pazarlama Zirvesi’21, Türkiye İhracatçılar Meclisi Ana Desteğiyle ve WORLDEF Platin Desteğiyle 25-26 Mart tarihlerinde Focus on Event online etkinlik platformunda gerçekleşecek….

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Başarsoft Burdur Gölü featured ipsos istanbul üniversitesi işletme klubü Sabri Ülker Vakfı TikTok Vestel PSM Radyo zorlu psm
1 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
2 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
3 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
4 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İtalya Cumhuriyet Bayramı İstanbul’da görkemli bir resepsiyonla kutlandı
Haberler
İtalya Cumhuriyet Bayramı İstanbul’da görkemli bir resepsiyonla kutlandı
İrem Alimoğlu
5 gün önce
Instagram, TikTok'un izinde: Arama motoruna dönüşmek için adım atıyor...
Haberler
Instagram, TikTok’un izinde: Arama motoruna dönüşmek için adım atıyor…
Nafizcan Önder
9 Nisan 2025
LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
Haberler
LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
Advertorial
2 hafta önce
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Haberler
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
İrem Alimoğlu
10 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.