11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

İlyas Başsoy’dan o slogana ilişikin açıklama

Marketing Türkiye
17 Temmuz 2014
1 dk okuma

Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde CHP ve MHP’nin çatı adayı olan Ekmeleddin İhsanoğlu’nun “Ekmek İçin Ekmeleddin” adlı kampanyası konuşulmaya devam ediyor. Radikal.com.tr’nin Web Koordinatörü Ezgi Başaran’a kampanya hakkında röportaj veren Fayda Ajans Başkanı Ateş İlyas Başsoy, ” Ekmeleddin İhsanoğlu kampanyasını oğulları Aziz ve Orhan yürütüyor. Herhangi bir reklam ajansıyla kurumsal bir ilişkileri yok” açıklamasını yaptı.

Gündemin en önemli maddesi olan Cumhurbaşkanlığı Seçimi’ne ilişkin olarak Çankaya adaylarının kampanyaları birer birer açıklandı. Cumhurbaşkanı adaylarından biri olan Ekmeleddin İhsanoğlu’nun seçim sloganı uzun süredir Türkiye’nin gündeminde bulunuyor. Önce seçilen sloganın ne derece doğru olduğu ardından da İhsanoğlu’nun seçim kampanyasını hangi ajansın hazırladığı gündemde uzun süre konuşuldu, tartışıldı. Fayda Ajans Başkanı Ateş İlyas Başsoy, Radikal gazetesinden Ezgi Başaran’ın kampanyaya ilişkin sorularını yanıtladı.

Röportajda Ezgi Başaran’ın, “Ekmek için Ekmeleddin kampanyasını sizin yaptığınız söyleniyor, doğru mudur?” sorusuna Ateş İlyas Başsoy, şu açıklamayı yaptı:

“Bu soru çok geldiği için anladım ki bunu açık ve net bir biçimde anlatmam gerekiyor. Ekmeleddin İhsanoğlu kampanyasını oğulları Aziz ve Orhan yürütüyor. Herhangi bir reklam ajansıyla kurumsal bir ilişkileri yok. Bir çok reklam ajansından sunumlar almışlar ama hiç birisinde tam aradıklarını bulamamışlar. İki hafta önce de benden bir sunum istediler. CHP veya MHP değil, Ekmel Bey bizzat istedi. Ben de bireysel olarak gittim ve zaman zaman üniversitelerde yaptığım bir sunumdan bir bölüm anlattım. İlk sözüm bu işin reklamla olamayacağıydı. Onlar da fikirlerimi çok beğendiklerini söyleyip beni kendi ekipleriyle tanıştırdılar. Her biri akademik ve iş hayatında çok çok başarılı 30-35 kişilik bir gruptu. O grubun beyin fırtınasına dahil oldum diyebilirim.”

Kaynak: Radikal

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
4 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
5 Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Güncel Haberler
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Eski ABD Başkanı Barack Obama, Bluesky platformuna katıldı
Haberler
Eski ABD Başkanı Barack Obama, Bluesky platformuna katıldı
Sena Tufan
25 Mart 2025
İstanbul’un gerçek yol koşulları Yandex Maps’e taşındı
Haberler
İstanbul’un gerçek yol koşulları Yandex Maps’e taşındı
Sena Tufan
4 hafta önce
Dijital bankalar zirveye oynuyor, bankacılıkta rekabet kızışıyor
Haberler
Dijital bankalar zirveye oynuyor, bankacılıkta rekabet kızışıyor
Advertorial
4 hafta önce
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)'dan yeni sertifika programı!
Haberler
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)’dan yeni sertifika programı!
Advertorial
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.