adidas kupayı kaptı
918 milyon Euro’luk değere sahip Almanya ve Arjantin’in finalde karşılaşacağı 2014 Dünya Kupası’na adidas damgasını vurdu. Bu yılki Dünya Kupası’nda 32 takıma 400 milyon dolar bütçe ayıran 8 spor markası arasından, adidas kupa finali tarihinde ilk defa iki takımla mücadele etti. Dünya Kupası’nın sahibi ise Arjantin’i 1-0 yenen Almanya oldu.
Dünya kupası tarihinde bu yıl bir ilk yaşandı. 9 takıma sponsor olan adidas rakiplerine fark atarak ilk defa finalde iki takımla mücadele etme fırsatı yakaladı ve kupanın galibi oldu. Kupada 10 takıma sponsorluk yapan Nike’ın iki takımı (Hollanda ve Brezilya) yarı finale kaldı ancak takımların elenmesiyle Nike finale çıkamadı. Puma ise 8 takıma sponsor oldu, geri kalan 5 takım ise diğer spor markalarıyla mücadele etti.
