9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

B’iota Laboratuvarları’ndan çağrı

Marketing Türkiye
14 Şubat 2012
2 dk okuma

B’iota Laboratuarları 2012 yılında yurtdışındaki yatırımlarına hız verecek. Bir dünya markası olma vizyonu ile 2012 yılına giren B’iota Laboratuarları, Türk şirketlerine global marka olması konusunda yol gösterecek, proje üretecek akademisyenlere, sivil toplum kuruluşlarına ve kişilere finansal destek sağlayacak. 2012’de Almanya pazarına 10 Milyon Euro, ABD pazarına 10 Milyon USD gibi büyük siparişlerle girecek olan B’iota, ürünlerini dünyanın 35 ülkesinde özellikle eczanelerde tüketicilerle buluşturuyor. Bu pazarlara tamamıyla kendi bilgi birikimi ile giren B’iota, söz konusu proje ile Türk şirketlerine özel know how ve database oluşturmayı hedefliyor.
B’iota Laboratuarları Genel Müdürü Cihat Dündar, Türkiye ekonomisinin son yıllarda dünyanın gıpta ettiği bir hızla büyüdüğünü ve artık sıranın global markalar çıkartmaya geldiğini söylüyor. B’iota Labaratuvarları’nda geliştirdikleri yenilikçi ürünlerle yabancı markalara karşı önemli pazar payı elde ettiklerine değinen Dündar; “Türkiye’de de artık çok güçlü markalar var. Özellikle bizim de içinde bulunduğumuz kozmetiğin yanı sıra gıda, elektronik, beyaz eşya gibi sektörlerde Türk şirketlerinin ne yaptığı, nasıl bir strateji izleyecekleri rakipleri tarafından yakından takip ediliyor. Bu nedenle bu firmaların artık global birer marka olma hedefini düşünmeleri gerekiyor. Global marka olmanın yolu önce kendi ülkesinde güçlenmekten geçiyor. Burada kendini ispatlayanlar global marka olmaya doğru ilerliyor. Çok sayıda Türk şirketi de işte bu aşamada” diyor.
Ulusal bir şirket olmaktan global şirket olmaya geçişin o kadar kolay olmadığını belirten Dündar, bütün zorluklarına rağmen asıl amaçlarının global bir marka yaratmak olduğunun altını çiziyor. Dündar konula ilgili şunları aktarıyor: “B’iota olarak dış pazarlara açılırken özellikle pazarlama konusunda büyük sıkıntılar yaşadık. Yol gösterenimiz olmadı. Daha çok Türkiye’deki bilgi ve birikimlerimizle hareket ettik. Evet Türkiye pazarında çok fazla sorun yaşamadık. Arcak bugün Almanya’da veya herhangi bir Avrupa ülkesinde bir şirket dış pazarlara açılmak istediğinde, hem akademik çevreler hem iş dünyası hem de sivil toplum kuruluşlarının hazırladığı kaynakları bulabiliyor. Türkiye bu konuda ne yazık ki çok zayıf. Potansiyelimiz var ancak global marka yaratma tecrübemiz yok. İşte biz bu nedenle önümüzdeki dönem hem bize hem de ihtiyacı olan diğer firmalara katkı sağlamak amacıyla, bize yol gösterici çalışma yapacak akademisyen veya kişilere finansal kaynak yaratacağız. Global marka yaratma konusunda bir fikri, düşüncesi olan herkese sesleniyorum. Bir projeniz veya çalışmanız varsa biz her türlü desteğe hazırız.” 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Öğrencilerden “Ekonomik Boykot” çağrısı: 2 Nisan'da alım satım yapılmayacak
Haberler
Öğrencilerden “Ekonomik Boykot” çağrısı: 2 Nisan’da alım satım yapılmayacak
Marketing Türkiye
1 Nisan 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları... (Şubat 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Şubat 2025)
Sena Tufan
2 Mart 2025
Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Haberler
Yapay zeka imkansızı olanaklı kılıyor
Advertorial
4 hafta önce
Ramazan'da marketteki 39 üründen 30'unun fiyatı arttı!
Haberler
Ramazan’da marketteki 39 üründen 30’unun fiyatı arttı!
Sena Tufan
28 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.