1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Başarı garantili müşteri kazanma yöntemleri!
Haberler

Başarı garantili müşteri kazanma yöntemleri!

Nafizcan Önder
29 Eylül 2020
2 dk okuma

Pazarlama profesyonelleri için bulunmaz cevherin tanımı, kanıtlanmış stratejilerdir. Öyle ki, bir pazarlamacı için hangi stratejileri ne zaman kullanacağını bilmek iyi ve harika sonuçlar arasındaki çizgiyi netleştirir. Ancak harika işlere imza atabilmek, süreç boyunca doğru araçları kullanmayı gerektirir. Pazarlamacıların rolünü eşsiz kılan da budur; yaratıcı fikirleri ve inovatif yaklaşımları sadece üzerinde çalıştığı projelerle sınırlı kalmayıp, meslektaşları için ilhama dönüşebilir. LinkedIn, kısa bir süre önce “Potansiyel Müşteri Oluşturma Formları”na göre “Yeniden Hedefleme”yi tanıttı. Pazarlamacılara ilham verebilecek bu özelliği birlikte inceleyelim…  

Bu yaklaşım, LinkedIn’de kitlelere ulaşmanın yeni bir yolu olsa da, küresel olarak pazarlamacıların da bu taktiği benimsediğini görüyoruz. LinkedIn de bu stratejiyi daha iyi yorumlayabilmek ve pazarlamacıların bu taktiği başarılı bir şekilde nasıl kullandığını anlamak için kısa süre önce 2 binden fazla kampanyayı analiz etmiş.

Potansiyel Müşteri Oluşturma Formları ile yeniden hedeflemede başarının sırrı!

Dönüşüm oranlarını artırmak için “ilgili” içerik üretin

Genel olarak B2B satın alma döngüsünün karmaşıklığını çözmüş olanların en iyi performans gösteren kampanyalara imza attığını görüyoruz. Sürekli rekabetçi bir sektörde hızla büyüyen, hizmet yönetimi platformu TOPdesk bunun harika bir örneğini sunuyor.

TOPdesk, araştırma aşamasında olan satın almacıları eğitmek için Video Reklamlar ve Tek Resimli Reklamların kombinasyonuna, Potansiyel Müşteri Oluşturma Formlarını  ekleyerek kapsamlı ve derinlikli bir strateji oluşturmasının yanı sıra yeniden hedeflemeyi kullanarak, aynı alıcılara ücretsiz deneme için kaydolma seçeneği sundu.

TOPdesk oluşturduğu bu stratejinin meyvesini dönüşüm başına maliyeti yüzde 24 azaltırken, dönüşüm oranında yaşadığı yüzde 20’lik artışla aldı.

Özetle; bugün LinkedIn’de “Potansiyel Müşteri Oluşturma Formları”nı kullanıyorsanız iletinizi görenleri yeniden hedeflemek için bir kampanya eklemek, ilgiyi eyleme geçirmek için kolay ama etkili bir strateji.

Hikayenizi anlatın ve dikkat çekin!

İlginç bir şekilde, pazarlamacılar genellikle yeniden hedeflemeyi hesap tabanlı pazarlama (ABM) stratejisinin bir parçası olarak kullanıyor. Buradaki bir örnek, ses ekipmanında dünya liderlerinden biri olan Jabra.

Jabra, yüksek öncelikli şirketlerindeki kilit alıcılara ulaşmak için “yeniden hedefleme” ve “şirket hedefleme”den yararlandı. Etkili bir iletişim diliyle şirketlere dijital dönüşümde nasıl destekler sağlayabildiklerini anlatan Jabra, hem dönüşüm oranlarını artırdı hem de etkileşim kriterlerinden tam not aldı.

Burada iletişimin dili oldukça kritik. Yeniden hedefleme yaparken kurulan iletişim, sizi markanız hakkında biraz farkındalığa sahip olan ancak henüz etkileşim kurmaya hazır olmayan önemli alıcıların dikkatini çekmenizi sağlar. Böylelikle siz de Jabra gibi tıklanma oranlarınızı 3 katına çıkarabilirsiniz!

Ulaştığınız bir hedefi yeniden hedeflemeyin!

Kimi hedeflemediğiniz kitleler, çoktan hedefledikleriniz kadar önemli olabilir. Doğru eleme yöntemlerini kullanmak size bütçenizi daha verimli kullanma imkanı sağlar.

Peki kimleri elemeli? Çalışmalarınız bir devamlılığın eseri ve ilk adımlarda başarıya ulaştığınız, hikayenizi bilen ve kendinize dair farkındalık oluşturduğunuz kitleleri yeniden hedeflemek beyhude bir çaba olacaktır. Böylesi bir noktada bu yeniden hedefleme ancak bütçenizi israf etmek anlamına gelir.

Tüm adımları toplayalım!Başarı garantili müşteri kazanma yöntemleri!

1) Farkındalık: Hedef kitlenize bir bakışta anlaşılabilir ve akılda kalan bir reklam/kampanya sunun. İçerik indirmek için Potansiyel Müşteri Oluşturma Formu kullanın.

2) Değerlendirme: Form içeriğini açan kullanıcıları yeniden hedefleyin.

3) Dönüştürme: Potansiyel Müşteri Oluşturma Formunuzu “Mesaj Reklamı”yla güçlendirin ve onları yaklaşan bir etkinliğe katılmaya teşvik edin.

Pazarlama şüphesiz çetrefilli bir serüven ve pek çok farklı kanalı ve aracı var. Bunlara hakim olanlarsa sektörüne uzun yıllar ışık tutarak ilham kaynağı olacaklar…

Kaynak: LinkedIn Marketing Solutions Blog 

hedefleme linkedin pazarlama Potansiyel Müşteri Oluşturma Formları yeniden hedefleme
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Geleceğin menülerine "harekete geçiren lezzetler" yön verecek!
Haberler
Geleceğin menülerine “harekete geçiren lezzetler” yön verecek!
Sena Tufan
21 Mayıs 2025
Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye'de kullanıma sundu
Haberler
Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye’de kullanıma sundu
Sena Tufan
30 Mayıs 2025
KFC'den parmak yalamaya mizahi çözüm: Parmak yalama çatalı!
Haberler
KFC’den parmak yalamaya mizahi çözüm: Parmak yalama çatalı!
Sena Tufan
4 hafta önce
OpenAI, yeni yapay zeka modeli "o3-pro"yu duyurdu
Haberler
OpenAI, yeni yapay zeka modeli “o3-pro”yu duyurdu
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.