14 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Başarı garantili müşteri kazanma yöntemleri!
Haberler

Başarı garantili müşteri kazanma yöntemleri!

Nafizcan Önder
29 Eylül 2020
2 dk okuma

Pazarlama profesyonelleri için bulunmaz cevherin tanımı, kanıtlanmış stratejilerdir. Öyle ki, bir pazarlamacı için hangi stratejileri ne zaman kullanacağını bilmek iyi ve harika sonuçlar arasındaki çizgiyi netleştirir. Ancak harika işlere imza atabilmek, süreç boyunca doğru araçları kullanmayı gerektirir. Pazarlamacıların rolünü eşsiz kılan da budur; yaratıcı fikirleri ve inovatif yaklaşımları sadece üzerinde çalıştığı projelerle sınırlı kalmayıp, meslektaşları için ilhama dönüşebilir. LinkedIn, kısa bir süre önce “Potansiyel Müşteri Oluşturma Formları”na göre “Yeniden Hedefleme”yi tanıttı. Pazarlamacılara ilham verebilecek bu özelliği birlikte inceleyelim…  

Bu yaklaşım, LinkedIn’de kitlelere ulaşmanın yeni bir yolu olsa da, küresel olarak pazarlamacıların da bu taktiği benimsediğini görüyoruz. LinkedIn de bu stratejiyi daha iyi yorumlayabilmek ve pazarlamacıların bu taktiği başarılı bir şekilde nasıl kullandığını anlamak için kısa süre önce 2 binden fazla kampanyayı analiz etmiş.

Potansiyel Müşteri Oluşturma Formları ile yeniden hedeflemede başarının sırrı!

Dönüşüm oranlarını artırmak için “ilgili” içerik üretin

Genel olarak B2B satın alma döngüsünün karmaşıklığını çözmüş olanların en iyi performans gösteren kampanyalara imza attığını görüyoruz. Sürekli rekabetçi bir sektörde hızla büyüyen, hizmet yönetimi platformu TOPdesk bunun harika bir örneğini sunuyor.

TOPdesk, araştırma aşamasında olan satın almacıları eğitmek için Video Reklamlar ve Tek Resimli Reklamların kombinasyonuna, Potansiyel Müşteri Oluşturma Formlarını  ekleyerek kapsamlı ve derinlikli bir strateji oluşturmasının yanı sıra yeniden hedeflemeyi kullanarak, aynı alıcılara ücretsiz deneme için kaydolma seçeneği sundu.

TOPdesk oluşturduğu bu stratejinin meyvesini dönüşüm başına maliyeti yüzde 24 azaltırken, dönüşüm oranında yaşadığı yüzde 20’lik artışla aldı.

Özetle; bugün LinkedIn’de “Potansiyel Müşteri Oluşturma Formları”nı kullanıyorsanız iletinizi görenleri yeniden hedeflemek için bir kampanya eklemek, ilgiyi eyleme geçirmek için kolay ama etkili bir strateji.

Hikayenizi anlatın ve dikkat çekin!

İlginç bir şekilde, pazarlamacılar genellikle yeniden hedeflemeyi hesap tabanlı pazarlama (ABM) stratejisinin bir parçası olarak kullanıyor. Buradaki bir örnek, ses ekipmanında dünya liderlerinden biri olan Jabra.

Jabra, yüksek öncelikli şirketlerindeki kilit alıcılara ulaşmak için “yeniden hedefleme” ve “şirket hedefleme”den yararlandı. Etkili bir iletişim diliyle şirketlere dijital dönüşümde nasıl destekler sağlayabildiklerini anlatan Jabra, hem dönüşüm oranlarını artırdı hem de etkileşim kriterlerinden tam not aldı.

Burada iletişimin dili oldukça kritik. Yeniden hedefleme yaparken kurulan iletişim, sizi markanız hakkında biraz farkındalığa sahip olan ancak henüz etkileşim kurmaya hazır olmayan önemli alıcıların dikkatini çekmenizi sağlar. Böylelikle siz de Jabra gibi tıklanma oranlarınızı 3 katına çıkarabilirsiniz!

Ulaştığınız bir hedefi yeniden hedeflemeyin!

Kimi hedeflemediğiniz kitleler, çoktan hedefledikleriniz kadar önemli olabilir. Doğru eleme yöntemlerini kullanmak size bütçenizi daha verimli kullanma imkanı sağlar.

Peki kimleri elemeli? Çalışmalarınız bir devamlılığın eseri ve ilk adımlarda başarıya ulaştığınız, hikayenizi bilen ve kendinize dair farkındalık oluşturduğunuz kitleleri yeniden hedeflemek beyhude bir çaba olacaktır. Böylesi bir noktada bu yeniden hedefleme ancak bütçenizi israf etmek anlamına gelir.

Tüm adımları toplayalım!Başarı garantili müşteri kazanma yöntemleri!

1) Farkındalık: Hedef kitlenize bir bakışta anlaşılabilir ve akılda kalan bir reklam/kampanya sunun. İçerik indirmek için Potansiyel Müşteri Oluşturma Formu kullanın.

2) Değerlendirme: Form içeriğini açan kullanıcıları yeniden hedefleyin.

3) Dönüştürme: Potansiyel Müşteri Oluşturma Formunuzu “Mesaj Reklamı”yla güçlendirin ve onları yaklaşan bir etkinliğe katılmaya teşvik edin.

Pazarlama şüphesiz çetrefilli bir serüven ve pek çok farklı kanalı ve aracı var. Bunlara hakim olanlarsa sektörüne uzun yıllar ışık tutarak ilham kaynağı olacaklar…

Kaynak: LinkedIn Marketing Solutions Blog 

hedefleme linkedin pazarlama Potansiyel Müşteri Oluşturma Formları yeniden hedefleme
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
4 Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
5 Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Güncel Haberler
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Golden Drum'dan Türkiye'ye 6 ödül!
Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül!
ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Haberler
Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Nafizcan Önder
24 Ağustos 2025
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Haberler
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Sena Tufan
1 hafta önce
Türkiye’nin kahve haritası: "Türk kahvesi" zirvede
Haberler
Türkiye’nin kahve haritası: “Türk kahvesi” zirvede
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Türk halkına göre Süper Lig’in şampiyonu şimdiden belli!
Haberler
Türk halkına göre Süper Lig’in şampiyonu şimdiden belli!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.