18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Necati’nin Getir’le mücadelesi devam ediyor

Necati’nin Getir’le mücadelesi devam ediyor

Marketing Türkiye
22 Haziran 2020
1 dk okuma

Kullanıcılarına dakikalar içinde mutluluk taşıyan Getir, geçtiğimiz aylarda ünlü oyuncu İbrahim Büyükak ile uzun dönemli reklam kampanyası için el sıkışmıştı. Serinin ikinci reklam videosu, koronavirüs döneminde Cansu’yu etkilemeye çalışan Necati’nin düştüğü durumu anlatıyor.

Kampanyanın ilk reklamında İbrahim Büyükak’ın hayat verdiği Necati’nin hayalleri, Cansu’ya açılmak üzereyken Getir yüzünden suya düşmüştü.

Serinin ikinci filminde ise Necati tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını dolayısıyla Cansu için kahramanlığa soyunuyor ve markete gitmeye karar veriyor. Cansu’nun Necati’ye verdiği “risk alma, Getir’den al” yanıtı ile Necati bir kez daha hayal kırıklığına uğruyor.

Necati şoku üzerinden atmadan merdivenlerde beliren Getir kuryesi ile atışmalarına sahne olan reklamda, Getir’in kullanıcılarının ve çalışanlarının sağlığını korumak için hayata geçirdiği ‘siparişi kapıya bırak’ özelliğine de atıfta bulunuluyor.

Necati’nin düştüğü trajikomik durumlarla devam eden seri, Getir’in koronavirüs döneminde de kullanıcılarının hayatlarını kolaylaştıran özelliklerini ters köşe yaparak izleyicilere aktarıyor.

Titrifikir ve 25 Film iş birliğiyle hazırlanan reklam kampanyasının yönetmen koltuğunda Ali Taner Baltacı oturuyor. Reklam kampanyasının ikinci filmi 20 Haziran itibariyle televizyon ve dijital platformlarda yerini alıyor.

Künye

Reklamveren: GETİR
Reklamveren Ekibi: Tolga Ünvan, Melis Sarıoğlu, Hazal Tıkır, Ece Öncü, Özgü Özbek
Reklam Ajansı: Titrifikir
Yaratıcı Ekip Liderleri: Necati Kaya, Oğuzhan Dilek
Yaratıcı Ekip: İlayda Öntülmüş, Emre Ekinci
Marka Ekibi: Dilek Sezen, Cansu Balcı, Büşra Kaymak
trateji Ekibi: Kerem Sabuncu, Merve Oynargül
Ajans Prodüktörü: Ediz Alptekin, Abdullah Şahin
Yapım Şirketi: 25 Film
Yapımcı: Fırat Parlak, Koray Şahin, Dilek Keser
Yönetmen: Ali Taner Baltacı
Müzik: imaj müzik / Onur Cumaoğlu
Post Prodüksiyon: Sinefekt

getir reklam Titrifikir
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Haberler
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
İrem Alimoğlu
30 Haziran 2025
Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Haberler
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Nafizcan Önder
7 Haziran 2025
2030’a kadar 7.6 milyon iş değişecek, yapay zeka yeni alanlar açacak
Haberler
2030’a kadar 7.6 milyon iş değişecek, yapay zeka yeni alanlar açacak
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
İş dünyasının "Mad Man"leri Marketing Türkiye C Level Club’ta buluştu
Haberler
İş dünyasının “Mad Man”leri Marketing Türkiye C Level Club’ta buluştu
Sena Tufan
26 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.