30 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Jessica Alba ve Braun’dan kadınlara çağrı

Marketing Türkiye
10 Nisan 2014
2 dk okuma

Braun, Jessica Alba ile #özgürolun (#breakfree) kampanyasını başlatıyor. Alba, kampanyada kadınlara birbirlerini destekleyerek ve cesaretlendirerek, güvensizliklerinden kurtulma çağrısında bulunuyor.

 

Dünyanın önde gelen epilasyon markalarından Braun, kadınları olumlu yönde cesaretlendirerek duygusal engellerini kırmaya davet ediyor. Braun’un bu çağrısı, cesaretlendirmenin kadınlara güç verdiğini gösteren araştırmalara dayanıyor.

 

Chapel Hill’da bulunan Kuzey Carolina Üniversitesi, Beşeri Bilimler Fakültesi Emekli Profesörü Dr. Julia T. Wood, cesaretlendirme ile ilgili şöyle diyor: “Başka kadınların bizim hakkımızda söyledikleri, kadınlar olarak kendimizle ilgili nasıl hissettiğimizi etkiliyor. Bize benzeyen insanların bize yönelttiği yargılar, ya kendimize dair şüphelerimizi güçlendiriyor ya da kendimize güvenmemizi sağlıyor. Ayrıca, bir kadın başka bir kadına karşı cömert davrandığında ve olumlu bir geri bildirim paylaştığında, her ikisi de olumlu duygular yaşıyor.”

 

Global Braun Pazarlama Direktörü Alessandra Dolfini ise güzellik ürünlerin kadınların iyi görünmesine ve iyi hissetmesine yardımcı olduğunu belirterek, “Ancak, pek çok kadının kendine karşı güvensizlik yaşadığını da biliyoruz. Bizim kampanyamız kadınları, birbirlerine olumlu ifadelerde bulunmaya ve yargılamamaya davet ediyor. Bu kampanyayı #özgürolun (#breakfree) hashtag’i ile başlatıyoruz. Kadınların hayran oldukları ve saygı duydukları kadınlara destek mesajlarını paylaştıkları olumlu bir zincir başlatmak istiyoruz. Haydi, yakın arkadaşlar arasında durdurulamayacak bir hareket başlatalım” diyor.

 

“Hayranlık duyduğunuz kadına bunu ona söyleyin”

 

Bir süre önce, markanın yeni “Güzellik elçisi” olarak duyurulan Jessica Alba, kampanyanın kendisini heyecanlandırdığını dile getiriyor. Kadınların birbirine destek olmasının çok büyük bir güç olduğunu söyleyen Alba, “Dünyadaki tüm kadınlardan, her yerdeki kadın arkadaşları, aile üyeleri ve iş arkadaşlarına, yani kız kardeşlerine destekleyici sözler söylemelerini, paylaşmalarını ve desteklerini göstermelerini istiyorum. Birbirimize güvensizlik zincirlerini kırmak ve biraz daha dik yürümek için ihtiyacımız olan özgüveni verelim” diyor ve ekliyor: “Bugün hayranlık duyduğunuz kadını düşünün ve bunu ona söyleyin!”

 

Braun, Mart’ta Jessica Alba ile yaptığı anlaşmayı duyurmuş ve Altın Küre adayı oyuncunun yazılı basın, mağaza içi çalışmalar, dijital/sosyal medya ve TV dahil olmak üzere farklı mecralarda gerçekleşecek Braun #özgürolun (#breakfree) kapsamında yer alacağını paylaşmıştı. Jessica Alba, ayrıca Nisan ayından itibaren yayınlanmaya başlayacak olan Braun Özgür Olun (Break Free) kampanya videosunda da yer alacak.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
Skims, güzellik kategorisine adım attı: Ürün kısa sürede tükendi!
Skims, güzellik kategorisine adım attı: Ürün kısa sürede tükendi!
YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
Türkiye'de beklenen yaşam süresi uzadı: Kadınlar, erkeklerden daha uzun yaşıyor
Türkiye’de beklenen yaşam süresi uzadı: Kadınlar, erkeklerden daha uzun yaşıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Haberler
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
Sena Tufan
3 hafta önce
Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
Haberler
Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Yapay zeka Türkiye ekonomisine yüzde 1 katkı sunabilir
Haberler
Yapay zeka Türkiye ekonomisine yüzde 1 katkı sunabilir
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Haberler
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Marketing Türkiye
4 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.