5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Levi’s "Senin Sesin, Senin Yolun" kampanyasını tanıttı

Levi’s “Senin Sesin, Senin Yolun” kampanyasını tanıttı

Marketing Türkiye
18 Ekim 2019
2 dk okuma

“Live in Levi’s” kampanyasının sekizinci edisyonu “Senin Sesin, Senin Yolun ” kampanyası kendi inandıklarından cesaret alarak yaşamlarını dönüştüren ve kimliklerini şekillendiren bireylerin hikayelerini anlatıyor.

Belgesel tarzındaki kampanya filmi, deneyimlere ve ön yargılara rağmen kendi yollarında ilerlemeyi seçen, kendi benzersiz seslerini keşfederek sonunda mutluluğu bulan ve müzik tutkularını paylaşan müzisyenleri takip ediyor.

Beş dakikalık belgesel tarzındaki kampanya filmi

Hak Baker, George Ka, Adam Lakti ve Simbiat Aly Eboh’nun Liverpool / Londra / Paris ve Barcelona’daki kendi semtlerinde çekilen kampanyada coğrafi olarak ayrı ama aynı dili yani ifade özgürlüğünü konuşan bu gerçek yaşam karakterleri rol alıyor. Her karakter özgün bir müzik stiline sahip. Hak ve baskının yarattığı hislerini aşmak için Reggae köklerini modern Folk müzikle buluşturuyor. George Ka sözlere duyduğu sevgiyi atalarının geleneksel müziğiyle harmanlayarak ilham alıyor. Bir zamanlar davul çalması yasaklanan Adam Lakti bu sevgisinin peşinden giderek cesaret buluyor. Daha önce dini bir koroya girmeye zorlanan Simbiat Aly Eboh bir punk grubunda bas çalarak duygusal özgürlük yaşıyor.

“Senin sesin. Senin Yolun.” kampanyası, çok çeşitli seslerin dünya genelindeki topluluklara nasıl ilham verebileceğini ve değişimi tetikleyebileceğini göstermeyi hedefliyor.

Daha kısa olan kampanya filminde Danny Bassa ve Luca Pfeiffer kendileri olarak rol alırken Levi’s Müzik Projesi’nin en genç katılımcısı Michael Aldag, kampanyanın aksiyon çağrısını seslendiriyor: “En büyük sahnede olmak zorunda değiliz, hepimizin söyleyecekleri var ve sadece bunları dile getirmenin bir yolunu bulmamız gerek,” diyerek izleyicilere karakterlerin ruhunu takip edip yaşları, doğdukları ülke veya siyasi görüşleri ne olursa olsun kendi yollarını açmaları için doğrudan ilham vermeyi amaçlıyor.

Levi’s Avrupa Pazarlama Başkan Yardımcısı Anit Van Eynde ise konuyla ilgili olarak Levi’s Müzik Projesi sanatçılarıyla birlikte yaratılan ve Levi’s için farklı bir yaklaşımı temsil eden bu kampanya, projeden gençlerin seslerinin duyulmadığına ve küçük katkılarının bir fark yaratmayacağına inandıklarına dair elde edilen iç görüler doğrultusunda kurgulandı. Levi’s, “Senin Sesin. Senin Yolun.” aracılığıyla bu sesler için bir platform sağlıyor, insanları potansiyellerinin gücünü ve birlikte yapılan küçük şeylerin küresel ölçekte değişim yaratabileceğini fark etmeleri için cesaretlendiriyor.” diye belirtiyor.

Riff Raff Films kreatif direktörü ve film yönetmeni Jon E. Price ise, “Hayat, bir şeyleri ve kendini bulmakla ilgili değildir; hayat bir şeyleri ve kendini yaratmakla ilgilidir. Bu söz, filmlerin ve kampanyanın temeli için kısmen ilham kaynağı oldu” diyor.

 

Levi's
1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
3 Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
4 Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
5 OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Güncel Haberler
TOGO dergi, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
TOGO dergi, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Lahmacun Endeksi'nin Ağustos sonuçları açıklandı: O artık yeni lüks!
Haberler
Lahmacun Endeksi’nin Ağustos sonuçları açıklandı: O artık yeni lüks!
İrem Alimoğlu
4 Eylül 2025
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Haberler
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
Haberler
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
Sena Tufan
2 hafta önce
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.