20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kaspersky Lab yeni marka ismini ve görsel kimliğini tanıttı
Haberler

Kaspersky Lab yeni marka ismini ve görsel kimliğini tanıttı

Marketing Türkiye
27 Haziran 2019
2 dk okuma

Kaspersky Lab, “Daha güvenli bir dünya kurma” hedefine odaklanarak markasını Kaspersky olarak değiştirdi. 

Global siber güvenlik şirketi Kaspersky Lab, “Daha güvenli bir dünya kurma” hedefine odaklanarak markasını Kaspersky olarak değiştirdi. Yeni marka kimliğiyle ilgili olarak açıklama yapan Kaspersky CEO’su Eugene Kaspersky şunları söyledi: “Yeni marka kimliği, şirketin “siber güvenlik” odağından, daha geniş olan “siber bağışıklık” kavramına yönelik evrimini yansıtıyor. Günümüzde, insanların teknoloji sayesinde platformları ve sınırları aşarak, daha önce görülmemiş şekilde birbirine bağlı olduğu bir dünyada yaşıyoruz. İnsanların teknolojiyi kullanarak yaşantılarını geliştirdiği bir dönemdeyiz. Siber güvenlik artık yalnızca cihazları korumaktan ibaret değil. Birbirine bağlı her şeyi korumak için bir ekosistem kurulması gerekiyor. Kaspersky yeni marka kimliğiyle, bu dönüşümde ne kadar kararlı olduğunu ve gelecek için daha yüksek endüstri standartları geliştirmede öncülük yapacağını gösteriyor. Ayrıca, güvenliğin en son aşamada tercihe bağlı bir katman olarak gelmediği, güvenli tasarıma sahip bağlantılı sistemler kurulmasına verilen destek de vurgulanıyor.”

“22 yıldan fazla süre önce şirketi kurduğumuzdan bu yana hem siber tehdit alanının hem de sektörümüzün çok büyük bir değişimden geçtiğine şahit olduk. Bu dönemde teknolojinin hem iş hem de ev yaşantımızdaki rolünün arttığını gördük. Artık dünyanın yeni ihtiyaçları var. Yeni marka kimliğimiz de bu ihtiyaçları yalnızca bugün için değil gelecekte de karşılama vizyonumuzu yansıtıyor. Dünyayı siber tehditlere karşı koruma konusunda gösterdiğimiz başarılarla dolu tecrübelerimizi, siber tehditlere bağışıklık kazanmış bir dünya kurmak için kullanacağız. Bu dünyada herkes teknolojinin sunduğu avantajlardan özgürce yararlanabilecek.”

Kaspersky Lab yeni marka ismini ve görsel kimliğini tanıttı“Kaspersky’nin temel değerlerini simgeliyor”

“Yeni marka çalışmasının bir parçası olarak, görsel kimliğimizi de güncelledik. Yeni kimliğimiz, Kaspersky’nin temel değerlerini ve bir kurum olarak duruşunu simgeliyor. Yeni logo, geometrik ve matematiksel olarak kusursuz harflerden meydana geliyor. Bu da şirketin halen koruduğu en temel değer olan birinci sınıf yazılım mühendisliği uzmanlığını temsil ediyor. Marka değişikliği ile birlikte adımızdaki ‘Lab’ kelimesini de kaldırdık.”

Kaspersky
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Haberler
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Nafizcan Önder
25 Ekim 2025
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Haberler
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Marketing Türkiye
5 Kasım 2025
Zenginler Norveç’ten kaçıyor! Peki neden?
Haberler
Zenginler Norveç’ten kaçıyor! Peki neden?
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Ayhancan Güven, DTM’de tarih yazdı!
Haberler
Ayhancan Güven, DTM’de tarih yazdı!
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.