30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Muharrem Ayın’dan açıklama geldi

Marketing Türkiye
11 Ekim 2013
1 dk okuma

VivaKi Türkiye CEO’su Muharrem Ayın geçtiğimiz günlerde şirketle yollarını ayırmıştı. Marketing Türkiye’ye özel bir açıklama yapan Ayın, son bir aydır görüşmeler yaptığını ve yeni bir oluşum içerisinde bulunacağını kaydetmişti. Bugün de Muharren Ayın’dan resmi bir açıklama geldi. Ayın, iş ortaklarına gönderdiği mailinde şunları yazdı:

Çok değerli dostlarım,

2002’de Akaretler’ deki küçük yerimizde çekirdek bir kadroyla yola çıktığımızda ‘iyi ve nitelikli insanların iyi kurumlar için iyi şeyler yapacağı’ bir yer hayal etmiştik.

2002’den 2013’e, 11 senede yerel bir medya ajansı olan allmedia’dan, içinde 3 medya ajansı ve 4 uzmanlık birimi olan dev bir yapıya, VivaKi’ ye ulaştık. Baslangıçtaki sadece ve sadece 8 değerli yetenekten bugün 140’dan fazla yeteneğin tüm gücü ve bilgisi/deneyimiyle yarattığı bir değerler toplamına geldiysek, bunda en büyük birlikte çalıştığımız arkadaşlarındır.

Bu başarının kalıcı olmasındaki en önemli etken de değerli müşterilerimizin ve iş paydaşlarımızın bizlere olan güvenidir.

11 yılda gelirini 100 kattan fazla artıran ama başarısını finansal sonuclarin yanısıra aldığı ödüller, kazandığı müşteriler, yetiştirdiği yetenekler ve sektöre öncülük eden yeniliklerle taçlandıran bu ekibin yazdığı bu gurur verici hikayenin benim için sonuna geldik.

Geride gurur duyulacak işler yapmanın verdiği bir rahatlıkla VivaKi Türkiye’ deki görevimden ayrılıyorum. Yeni ve kisisel bir hikaye yazmak için; yeni ve umutlarla dolu bir başlangıç yapmak üzere
-şimdilik- hoşçakalın diyorum.

Bu muhtesem yolculukta bana eslik eden, ortak başarımız için özveriyle çalışan, gerektiğinde ailesinden sevdiklerinden çaldığı zamanı fedakarca işe harcayan takım arkadaşlarımı huzurlarınızda ayrı ayrı kucaklıyor; sevgiyle kalın diliyorum.

Bugüne kadar gösterdikleri destek için başta Osman Uslu olmak üzere tüm SMG, ZO, VivaKi ve Publicis Groupé yöneticilerine teşekkür ediyorum.

Bana ve bize güvenen siz değerli müşterilerimize, sektör paydaşlarımıza da sonsuz teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyor; sevgiyle kalın diliyorum.

Görüşmek üzere

1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 TGS ve RSF'nin verileriyle Türkiye'nin basın özgürlüğü karnesi...
TGS ve RSF’nin verileriyle Türkiye’nin basın özgürlüğü karnesi…
5 Türk sanatçılar 2024’te Spotify'dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Güncel Haberler
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Türk spor medyasının unutulmaz sesi Sabri Ugan hayatını kaybetti
Türk spor medyasının unutulmaz sesi Sabri Ugan hayatını kaybetti
İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Uber, Trendyol GO'yu satın aldı
Haberler
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
İrem Alimoğlu
6 Mayıs 2025
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
Haberler
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Sena Tufan
2 hafta önce
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Haberler
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Marketing Türkiye
22 Mayıs 2025
CMO'lar ne söyler CFO'lar ne anlar?
Haberler
CMO’lar ne söyler CFO’lar ne anlar?
Nafizcan Önder
6 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.