2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
AdColony, Gold Standard 1.0 sertifikasyonunu kazandı
Haberler

AdColony, Gold Standard 1.0 sertifikasyonunu kazandı

Marketing Türkiye
6 Temmuz 2018
1 dk okuma

AdColony, Interactive Advertising Bureau (IAB) İngiltere tarafından Gold Standard 1.0 sertifikasyonunu kazandı. Reklam güvenliğine büyük önem veren AdColony bu onayı alan ilk bağımsız şirketlerden oldu.

IAB tarafından hazırlanan Gold Standart ödülü ve sertifikasyonu, şirketleri farklı faktörlerde değerlendiriyor. Dijital reklamcılık standartlarını yükseltmeyi ve reklam verenler için güvenli bir ortam yaratmayı hedefleyen bu standart, üç ana faktörü değerlendiriyor. Reklam Sahteciliği (ad fraud), Marka Güvenliği (brand safety) ve Reklam Engelleme (ad blocking).

30’dan fazla ülkeyi Adcolony Türkiye ofisinden yöneten, Adcolony EMEA Başkanı Volkan Biçer  konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Son zamanlarda reklam verenler yapılan reklam harcamalarının güvenliği konusunda büyük bir endişe taşıyor. Gerek reklam engelleyiciler, gerek yalan tıklanmalar ve reklamların görüntülenmemesi sorunu sektörü bulandıran konular. Bunun için IAB gibi çok güvenilir bir kurumdan Gold Standart sertifikası almak hem de bu sertifikayı tüm dünyada alan ilk şirketlerden olmak bizim için gurur verici.” dedi

Gold Standart sertifikasını kazanabilmek için şirketlerin belirli kriterlere uymaları gerekiyor. Değerlendirmeler, dijital endüstride söz sahibi reklam ağı, teknoloji şirketi ve yayıncılardan oluşan IAB Gold Standard Grup tarafından yapılıyor.

Yapılan reklam yayınlarının karşılığını reklam verenlere en iyi şekilde sağlamak için çalışan AdColony reklam sahteciliği, hatalı tıklanmalar, görüntülenebilirlik ve marka güvenliği  gibi konularda bir hayli hassas. IAB Gold Sertifikasına ek olarak MOAT, IAS, DoubleVerify gibi bağımsız ölçümleme şirketleri ile partnerlik yaparken, Trustwothy Accountability Group (TAG) ve Coalition for Better Ads organizasyonları tarafından da onaylanıyor.

1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Haberler
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
Haberler
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Haberler
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Sena Tufan
4 Eylül 2025
Yurt dışı eğitimde görünmeyen sınav: Kültür şokunu aşmak için ilk 30 gün kritik
Haberler
Yurt dışı eğitimde görünmeyen sınav: Kültür şokunu aşmak için ilk 30 gün kritik
İrem Alimoğlu
21 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.